Hallo!
Ik ben nu nog bezig met het schrijven van New Blood. Maar ik ga zeker weten door met een tweede deel! Ik kan verklappen dat Raven een zoon krijgt, en voor hem zoek ik nu een vriendengroep bij elkaar.
Het mag van elke afdeling zijn (Ravenclaw, Hufflepuff, Gryffindor of Slytherin) aangezien ik nog niet weet in welke afdeling hij komt. Jongens en meiden zijn beide welkom.
Het zou wel leuk zijn als de characters een beetje bij elkaar passen dus hier komt die van mij:
https://mail.google.com/mail/?ui=2&ik=d3e47b4abc&view=att&th=131abaa83ca51c1f&attid=0.2&disp=inline&realattid=f_gr421xa11&zw
Naam: Lemuel (achternaam ga ik nog lekker niet verklappen ^^)
Zoon van: Raven Lupin en ...
Uiterlijk: zie foto
Hobby's: Zwerkbal en Muziek
Favoriete vak: Gedaanteveranderingen
Korte omschrijving: Lemuel woont in Catchpole, in het huis waar Raven ook is opgegroeid. Speelt 3 verschillende instrumenten: viool, bassgitaar en piano. Hij zou het liefst jager zijn in een zwerkbalteam en wil heel graag leren hoe hij een faunaat kan worden.
Dat zijn de belangrijkste dingen die ik ook van jullie characters wil weten. Foto's zijn verplicht! Zwerkbal positie hoeft niet, mag wel. En de namen van ouders wil ik ook weten! Ik wil geen puinhoop maken van de al bestaande stambomen (de Weasley's of Potter's) dus die namen staan vast. Als je daarvan iemand wil kiezen mag dat ook, maar dan staat de naam en de familie al vast. (bijvoorbeeld James Potter, zoon van Harry en Ginny Potter etc.)
Ik kijk naar degene die volgens mij het best bij Lemuel past en niet degene die het eerst gepost word. Ik hoop dat jullie me kunnen helpen!
[ bericht aangepast op 11 aug 2011 - 16:31 ]
Il est toujours l'heure de ne rien faire