• Oke, geen idee waar ik dit neer moet zetten dus dan maar hier.
    In Oktober ben ik jarig, en tja, voor mijn 15de verjaardag wil ik een keer een mooie taart, tot nu toe heb ik alleen elk jaar een goedkope van de lidl gehad, dus ik wil een keer een mooie, alleen ik kan geen enkele taartwinkel in Gelderland, rond Zutphen vinden die van dat soort taarten maakt. Dus is er iemand die een winkel/site kent waarbij je de taarten gewoon ergens ron Zutphen kan ophalen? Ik post nog wel even een voorbeeld van wat voor een taarten ik zoek.




    "Longbottom, if brains were gold, you'd be poorer than Weasley, and that's saying something." - Draco Malfoy

    Dat zijn coole taarten! Maar geen idee waar je die kunt halen :s


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Moet je eens een keer langsgaan bij Taarten van Abel :'D


    It does not do to dwell on dreams and forget to live.

    Meh. Harry Potter taart! Ik wil ook hebben. ):


    All was well.

    Gruzielement schreef:
    Moet je eens een keer langsgaan bij Taarten van Abel :'D


    Eh, dat zit toch ook in Amsterdam? EN ik heb wel een keer bijna mee mogen doen aan taarten van abel!


    "Longbottom, if brains were gold, you'd be poorer than Weasley, and that's saying something." - Draco Malfoy

    Gringotts schreef:
    Meh. Harry Potter taart! Ik wil ook hebben. ):


    Haha, ik wil mijn hele verjaardag een beetje in het harry potter thema hebben, dus ook een mooie harry potter taart


    "Longbottom, if brains were gold, you'd be poorer than Weasley, and that's saying something." - Draco Malfoy

    FreeHouseElf schreef:
    (...)

    Eh, dat zit toch ook in Amsterdam? EN ik heb wel een keer bijna mee mogen doen aan taarten van abel!

    Geen idee,hahaha had dat dan gedaan,dan had je er zo een gehad ;p


    It does not do to dwell on dreams and forget to live.

    FreeHouseElf schreef:
    (...)

    Haha, ik wil mijn hele verjaardag een beetje in het harry potter thema hebben, dus ook een mooie harry potter taart

    Word ik uitgenodigd? ):


    All was well.

    Gringotts schreef:
    (...)
    Word ik uitgenodigd? ):


    Haha, van mij mag je komen hoor. Ik stuur nog wel een uil met het adres XD


    "Longbottom, if brains were gold, you'd be poorer than Weasley, and that's saying something." - Draco Malfoy

    Vraag misschien eens bij een bakker in de buurt of die verjaardags taarten bakt? Misschien kan die wel eentje maken?


    comfort in c h a o s

    Austen schreef:
    Vraag misschien eens bij een bakker in de buurt of die verjaardags taarten bakt? Misschien kan die wel eentje maken?


    Heb ik vorig jaar al geprobeert, doen ze niet, krijg je alleen een saaie met je naam erop


    "Longbottom, if brains were gold, you'd be poorer than Weasley, and that's saying something." - Draco Malfoy

    FreeHouseElf schreef:
    (...)

    Heb ik vorig jaar al geprobeert, doen ze niet, krijg je alleen een saaie met je naam erop

    Hmm, Misschien eens een andere bakker overwegen?

    [ bericht aangepast op 11 aug 2011 - 13:32 ]


    comfort in c h a o s

    Opzoek naar een banketbakker? Die maken van die geweldige gedetailleerde taarten, volgens mij.

    FF op internet zoeken? Er zijn er genoeg die dat doen. Ga anders een keer langs bij de bakker.


    Food.

    Dat wordt een dure taart, als je die speciaal laat maken 8) Is 't niet een idee om 't zelf te maken? 8D


    "I shut my eyes in order to see.'

    Niceke !


    You better put a condom on, if you're gonna act like a dick you need to dress like one.