Iemand fan van McFly? (Heb nood aan fangirling tegen andere mensen over hun ;p)
Als je ze niet kent, hier is een clipje:
-
11 aug 2011 - 12:0611 aug 2011 - 12:07
Ik ken ze wel. Maar vind dat ze geen leuke liedjes maken
It does not do to dwell on dreams and forget to live.
11 aug 2011 - 12:11I fucking love McFLY
Ik vind ze echt geweldig haahah
As travars
11 aug 2011 - 12:12Grimshaw schreef:
I fucking love McFLY
Ik vind ze echt geweldig haahah
Danny! Ohmygod, my favourite (a')11 aug 2011 - 12:14Vroeger waren ze véél leuker, nu zijn ze gewoon een of ander popbandje geworden, like One Direction ofzo. :')
wth.
11 aug 2011 - 12:14Cavanaugh schreef:
(...)
Danny! Ohmygod, my favourite (a')
hahah ook al is Dougie my fave, ik vind Danny ook echt geweldig. En zijn lach is aanstekelijk 8DAs travars
11 aug 2011 - 12:16Mayfly schreef:
Vroeger waren ze véél leuker, nu zijn ze gewoon een of ander popbandje geworden, like One Direction ofzo. :')
Nou.. ze doen nog steeds even raar.. Je kan volgens mij niet verwachten dat ze hetzelfde blijven. Ze zijn ook al ouder11 aug 2011 - 12:16Grimshaw schreef:
(...)
hahah ook al is Dougie my fave, ik vind Danny ook echt geweldig. En zijn lach is aanstekelijk 8D
Die van Tom dan xd11 aug 2011 - 12:17Mayfly schreef:
Vroeger waren ze véél leuker, nu zijn ze gewoon een of ander popbandje geworden, like One Direction ofzo. :')
Ik ben het over de muziek met je eens (al vind ik de nieuwe CD nog steeds wel leuk), maar als personen zijn ze nog steeds hetzelfdeAs travars
11 aug 2011 - 12:18Cavanaugh schreef:
(...)
Nou.. ze doen nog steeds even raar.. Je kan volgens mij niet verwachten dat ze hetzelfde blijven. Ze zijn ook al ouder
Nee, nee, de personen zijn nog steeds even leuk (Dougie is geweldig ), dat is het niet, haha (: Ik bedoel hun muziek. Mijn muzieksmaak neigt meer naar rock en dus vind ik de muziek die ze nu maken niet zo leuk meer. Maar ach, ja, je hebt gelijk. Niets blijft ooit hetzelfde. :')wth.
11 aug 2011 - 12:20Mayfly schreef:
(...)
Nee, nee, de personen zijn nog steeds even leuk (Dougie is geweldig ), dat is het niet, haha (: Ik bedoel hun muziek. Mijn muzieksmaak neigt meer naar rock en dus vind ik de muziek die ze nu maken niet zo leuk meer. Maar ach, ja, je hebt gelijk. Niets blijft ooit hetzelfde. :')
Oh ja tuurlijk, de muziek is wel veranderd ja Maar vroeger waren ze inderdaad meer Rock en ik had het toen al meer voor pop zoals nu. Het was eigenlijk een grote uitzondering dat ik plots alleen voor hun naar rock luisterde11 aug 2011 - 12:23Cavanaugh schreef:
(...)
Die van Tom dan xd
Die ook hahaha. Ik moet echt elke keer weer lachen om dat filmpje :')As travars
11 aug 2011 - 12:24Grimshaw schreef:
(...)
Die ook hahaha. Ik moet echt elke keer weer lachen om dat filmpje :')
Heb je die al gezien waar ze een race doen met stuiterballen en Tom geen broek aan heeft? xd11 aug 2011 - 12:25Cavanaugh schreef:
(...)
Heb je die al gezien waar ze een race doen met stuiterballen en Tom geen broek aan heeft? xd
Geen idee, heb je een link? :'D Die wil ik zienAs travars
11 aug 2011 - 12:26