• Ja ik moet donderdag voor het eerst naar school&dan kom ik voor de 4e keer als 'het nieuwe kind' in een klas&ja dat wil ik dus niet,want ik ben bang dat ik gepest ga worden ofzeu.En ja ik wil het dus gewoon niet,want dan kom ik die klas binnen en dan gaapt iedereen je aan&dan moet je je eigen voorstellen&dan zijn er al allemaal groepjes gevormd in zo'n klas&dan kom ik dus nergens bij.Aaaargh ik wil het gewoon niet (huil)


    Lalalalalalalala.

    :O Hoezo jy donderdag pas voor het eerst naar school?

    Ik had dat probleem ook hoor -_-' Ik kwam 4 dagen te laat omdat ik lekker in 't buitenland zat.
    Ik hoefde my gelukkig niet voor te stellen maarja, er waren toen ook natuurlyk al allemaal groepjes.
    Je moet gewoon zelfverzekerd die klas binnen stappen met een big smile. Als iemand je aan zit te gapen dan geef je hem of haar een beetje een bitchy blik en loop je door. Laat niet merken dat je bang bent. Vertel ook aan je mentor/mentrix dat je met dit probleem zit! En prop jezelf gewoon in 't leukste groepje!


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Aah balen joh. Gewoon lef hebben en op iemand afstappen? Een paar mensen zullen vast wel open staan voor nieuwelingen, als je een paar aardige mensen hebt gevonden ben je denk ik zo gewend =]


    Mew <3

    hoef jij donderdag pas naar schoooll?? =o da's gemeen!!
    maar idd, gewoon zelfverzekerd zijn --
    en jezelf natuurlijk ^^
    En als ze gemeen tegen je doen, kom ik persoonlijk naar je school, samen met Brian [die doet aan Thaiboksen --] om ze in mekaar te slaan =o

    xly <33


    You move me ......... Kurt

    Aah balen joh. Gewoon lef hebben en op iemand afstappen? Een paar mensen zullen vast wel open staan voor nieuwelingen, als je een paar aardige mensen hebt gevonden ben je denk ik zo gewend =]

    Idd. Wees jezelf, als je je anders gaat voordoen dan dat je werkelijk bent, dan word je later juist gepest. ^^'

    Balen zeg,bij ons in de klas zijn ookal groepjes gevormd en ik ben 1 van de populaire deze keer wnat ik ga met 2 van die hele populaire om en daardoor ken ik mensen uit 3 en 4e en die vinden mij aardig dus ik heb ene PEST-VRIJ leven.'