• Ik ga een story beginnen genaamdt: Speak Now. Ik zal jullie vertellen waar het over gaat.

    Evelyn is sinds kort ook op Hogwarts. Als ze Draco ontmoet heeft ze meteen een crush op hem. Ze durft niet te laten merken dat ze verliefdt op hem is en als ze 21 zijn is Draco van plan om met Pansy te gaan trouwen. Evelyn besluit dat ze haar liefde nu maar moet laten zien dus stiekem gaat ze naar de bruiloft eenmaal daar verstoort ze het en kiest Draco voor....


    De soundtrack is Speak Now - Taylor Swift.
    Evelyn zal in de story gespeeldt worden dor Lucy Hale.
    Ik vraag me af of iemand een cover voor mij wil maken. Zo ja kan je hem hier plaatsen in een reactie. Alvast bedankt.

    Xx Kristen


    Don't cry over someone,who wouldn't cry over you~Lauren Conrad

    Ik ben bezig voor je. Een voorbeeld cover van mij:

    [ bericht aangepast op 10 aug 2011 - 22:48 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Zooooo af (bloos), hoop dat je het een beetje leuk vind


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Dark Savior bedankt. En ik ken jou ergens van. Oja ik zag gbs van jou op Rebecca's(grapefruit) profiel. Ik begin je steeds meer te mogen ookal heb ik geen flauw idee waarom.

    Xx Kristen


    Don't cry over someone,who wouldn't cry over you~Lauren Conrad

    Haha, alsjeblieft. Ik vind hem niet zo goed als die andere, maar alsnog :W
    Veel plezier ermee ;D


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.