• X

    [ bericht aangepast op 20 okt 2011 - 16:59 ]

    Dat zouden mijn ouders ook zeggen maar dan niet op zo'n manier, meer van 'Ga uit mijn huis ik weet toch dat het over een dag uitgaat' En wees blij dat je vader nog een vriendje accepteert want mijn vader zegt altijd 'Je bent mijn kleine meisje en ik deel je met niemand.' -zucht-


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Zeg dat ze niets over je te zeggen heeft want dat ze je moeder niet is. -gayhand


    Has no one told you she's not breathing?

    Bij mij zou mijn vriendeje nog niet mogen blijven slapen :'D maar ik heb ook geen vriendje, so no problem (cat) en idd ze is niet je moeder.


    You better put a condom on, if you're gonna act like a dick you need to dress like one.

    Secretive schreef:
    Zeg dat ze niets over je te zeggen heeft want dat ze je moeder niet is. -gayhand

    Trouwens, de vriend van mijn zus woont hier ongeveer (nee echt serieus, hij zit hier constant) en hij gaat alleen nog naar huis om te eten. EN we hebben er geen last van, ik snap niet waar je stiefma zich druk om maakt.

    Aan de andere kant, stel dat je nog maar een week met je vriend samen bent vind ik het wel normaal dat je stiefmoeder zo doet.

    Secretive schreef:
    Zeg dat ze niets over je te zeggen heeft want dat ze je moeder niet is. -gayhand


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Abrazo schreef:
    Aan de andere kant, stel dat je nog maar een week met je vriend samen bent vind ik het wel normaal dat je stiefmoeder zo doet.



    Dat ligt nog wel wat anders.

    Hij was eerst mijn beste vriend dus hij sliep hier soweizo vaak...

    Hale schreef:
    (...)


    Dat ligt nog wel wat anders.

    Hij was eerst mijn beste vriend dus hij sliep hier soweizo vaak...

    Hm ja, dan is het inderdaad nog anders.
    Alleszins, volg Secretive's raad maar op :Y)

    wth, dat zeg je toch niet, sorry, maar ik zou haar doodschelden.

    Hhaahha omg ik hou van papa!!!

    Mijn stiefmoeder was dus nog steeds aan het schelden en hij zo:Iris hou je kop en laat die kinderen met rust,Het is nog altijd mijn huis dus kom na bed en ga slapen en laat mijn dochter met rust.

    Dat vind ik dis geniaal!!!

    Hale schreef:
    Hhaahha omg ik hou van papa!!!

    Mijn stiefmoeder was dus nog steeds aan het schelden en hij zo:Iris hou je kop en laat die kinderen met rust,Het is nog altijd mijn huis dus kom na bed en ga slapen en laat mijn dochter met rust.

    Dat vind ik dis geniaal!!!

    Cool dad ;o


    Has no one told you she's not breathing?

    Naja zeg :S Ze heeft niet het recht om dat te bepalen, je vader is nog altijd de baas over jou en hij heeft het voor het zeggen of je vriendje mag blijven, nou hij vond het goed, dus je stiefmoeder mag zich er niet mee bemoeien :O


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Secretive schreef:
    Zeg dat ze niets over je te zeggen heeft want dat ze je moeder niet is. -gayhand


    You are free. Free to dream, to love, to laugh and find peace. Free to be you and happy.

    Hale schreef:
    Hhaahha omg ik hou van papa!!!

    Mijn stiefmoeder was dus nog steeds aan het schelden en hij zo:Iris hou je kop en laat die kinderen met rust,Het is nog altijd mijn huis dus kom na bed en ga slapen en laat mijn dochter met rust.

    Dat vind ik dis geniaal!!!

    Geniale Pa!


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.