• Mmh-, nee ik ben niet gevraagt door zo'n klein gastje ofzo. Maar dit nummer beschrijft gewoon mijn gevoel ergens. Don't ask me why.
    Kan iemand mijn gedachte verklaren? (krul)


    Let it come and let it be

    Fellatio schreef:
    (...)


    maar ik vind hem sowieso niet leuk D; die stem irriteert me...
    en dan mag de tekst dan o zo mooi zijn IK LUISTER ET NIET XD

    Nee, die stem is ook niks van die Larissa. Maar je moet op het moment even in de mood zijn voor dat liedje. Het liedje wat nu opstaat is niet van haar, btw, want daar zou ik nevernooit op kunnen schrijven. Wat ik nu ook doe :3


    Let it come and let it be

    CountMeIn schreef:
    (...)
    Nee, die stem is ook niks van die Larissa. Maar je moet op het moment even in de mood zijn voor dat liedje. Het liedje wat nu opstaat is niet van haar, btw, want daar zou ik nevernooit op kunnen schrijven. Wat ik nu ook doe :3


    ghehe ok ;P meestal schrijf ik... op et liedje waar ik op dat moment verslaafd aan ben.. of gwn door dat liedje een geniaal stukkiej in me hoofd heb.. alleen dan luister ik et liedje net zo lang totdat ik klaar ben met dat stukje XD en 9 van de 10 keer wil ik het liedje daarna niet meer luisteren.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you