• Jaa haloo, Ben ik weer met myn rollen. xD
    Waar het verhaal over gaat zet ik strax neer:
    Uiteraard weer met verassingen.
    En ik wil géén gezeur van 'De verassing met Tom ofz.' Je kiest gewoon 1 van de nummers uit.

    Ik kies de 1e.

    Verassing 1.=SWEETxQUEEN(EX-Vriendin Bill)
    2.=MoonDark(Zus Hoofdrol)
    3.=PersianRose(BF Hoofdrol+Latere Vriendin Tom)
    4.=NimmaGirl(1e vriendin Tom+ Vriendin van BF hoofdrol. )
    5.=SWEETxQUEEN(Hoofdrol)
    6.=KatyLoveBill(Bitch die Bill en Tom wil hebben)
    7.=xGusxJacQx(Vriendin Gustav)
    8.=CandyQueenx3 (Ex vriendin Georg)
    9.=KimFootball{Vriendin Georg 1)
    10.=Flo(Vriendin Georg 2)


    Ik heb het allemaal op een blaadje geschreven en door elkaar gedaan!


    Naam
    Leeftyd
    Bynaam
    Karakter
    Hobby's
    Plaatje
    Tekst



    Verhaal:
    Bill loopt eenzaam door de straten. Zyn vriendin heeft hem net gedumpt en nu denkt hy dat hy nooit meer de ware zal vinden. 'Hey lul!Ga eens aan de kant'Roept een meisje op haar fiets. Bill gaat maar niet aan de kant en het meisje botst tegen hem aan. Samen vallen ze op de grond. Bill ziet het meisje en raakt op slag verliefd. Maar het meisje ziet hem niet zitten. Bill probeert achter de identiteit van het meisje te komen maar dat lukt hem niet. Nu is hy bang om het meisje nooit meer terug te zien.


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    verrassing 6 de rest komt eraan


    Sharon<3Moos

    Maar ik ga even verder met mijn series(A)


    Lalalalalalalala.

    Nog meer mensen die een rol willen ?


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Naam: Sharon

    Leeftyd: 16 of 17

    Bynaam: Katy

    Karakter:lief, positief, kan een bitch zijn, lijkt eenzaam maar dat heeft te make met haar verleden

    Hobby's: songteksten schrijven, keyboard spelen, gitaar spelen, dansen, met vriendinne afspreke, kletsen

    Plaatje: kom eraan

    Tekst:

    Heey ik ben sharon ben 16. Het eerste wat zal opvallen aan me is dat ik nogal stil ben maar als ik met vrienden ben ben ik al wat meer losser maar dat komt vanwege mijn verleden. Ik heb nog al veel meegemaakt en durf en nie zo goed vooruit te komen en me moeder wil maar dat ik naar de spygiater ga(hoe tyo je daxD) Maar verder heb ik een zeer positieve kijk op het leven. Verder weet ik het nie.

    Greetz Sharon


    Sharon<3Moos

    @MoonDark
    Kies een nummer ;)


    heb ik gedaan ;)

    Verassing 2 ;)

    oke is dit voldoende en plaatje komt eraan ga nie ff kijke


    Sharon<3Moos

    xD ben melig xD

    plaatje:http://www.quizlet.nl/fotoboek/view.php?id=76292


    Sharon<3Moos

    ow jah en je mag leeftijd veranderen ;)
    en als plaatje nie goe is moe je zeggen ;)

    Dankje voor de rol
    (A)(K)

    THANX VOOR DE ROL SGAT(K)(K)(K)(K)(K) sorry ben wat te entusiast


    Sharon<3Moos

    Verassing 8? maakt me eigenlijk niet echt uit kijk maar wat het beste bij mij past[a]

    Naam; Michelle

    Leeftyd; 17?

    Bynaam; Handsome

    Karakter; Bitchy,lief,Koppig, Zelfverzekerd, Eigenwijs, Grappig, Soms Ego

    Hobby's; Zingen, Dansen, Acteren, Shoppen, Feesten

    Plaatje; Komt eraan!

    Tekst;

    Heey Lieford!

    Ik ben dus Michelle en ben 17 jaartjes jong! Mijn hobby's zijn; Shoppen, Feesten, Dansen, Zingen en acteren. Ik ben verslaafd aan Chocolade en Muziek luisteren! Ik luister vooral naar Pop/Rock of Rap! Ik luister vooral; Samy Deluxe,Yellowcard en Avril Lavigne. ik heb een hekel aan; Huppels en dronken mensen. Mijn karakter is nogal; Bitchy,lief,Koppig, Zelfverzekerd, Eigenwijs, Grappig en Soms Ego. het ligt er ook aan met welke been ik die dag uit bed ben gestapt. Maar ik moet gaan!

    Luff joe all!

    plaatje;

    http://i111.photobucket.com/albums/n150/rockert666/normal_965686041_l.jpg Als die niet goed ismag je ook een ander zoeken hoor :D

    dankje lieverd «3


    Lalalalalalalala.

    EN IK HEB NU 4483 BERICHTEN! AAAAAAAAAAH TOKIO HOTEL IK HEB ER 4483 «3 (puh)


    Lalalalalalalala.