• Heey guys (: Ik ben nu bezig met een nieuw verhaal. Ik heb het volledige idee al, maar geen namen en tja, dat is irritant om te schrijven. En omdat jullie altijd zulke mooie namen weten, heb ik jullie hulp nodig :3

    Ik heb meisjesnamen en jongesnamen nodig; van stille nerdjes, tot populaire trienen. Ook namen die meer bij een volwassen persoon passen zijn welkom :3


    Olive

    Chiara, Kyara, Ayleen,
    Ethan, Logan,


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Populaire trienen daar neem ik altijd van die ordinaire namen voor zoals Petra, Alexandra, Ashley, Tatiana. (ik vind dat ordinaire namen)
    Euhm;
    Alex, Matt, Jamie, Jay, Adam, Juliet, June, Josh, Allie, Elise, Lukas, Liam, Hayley, Lucy. Eigenlijk kan ik niet goed helpen want ik heb zelf altijd problemen met namen en herval altijd in dezelfde, sorry. Valt het op dat ik allemaal bekende namen nam? (cat)

    Brianstorm schreef:
    Populaire trienen daar neem ik altijd van die ordinaire namen voor zoals Petra, Alexandra, Ashley, Tatiana. (ik vind dat ordinaire namen)
    Euhm;
    Alex, Matt, Jamie, Jay, Adam, Juliet, June, Josh, Allie, Elise, Lukas, Liam, Hayley, Lucy. Eigenlijk kan ik niet goed helpen want ik heb zelf altijd problemen met namen en herval altijd in dezelfde, sorry. Valt het op dat ik allemaal bekende namen nam? (cat)


    Het valt een klein beetje op haha. Nee, ik heb hetzelfde probleem. Mijn personages hebben altijd dezelfde namen enja DD: Vandaar. Maar een Josh en een Alex ga ik er al inverwerken :Y) Thanks.


    Olive

    Tranquillity schreef:
    Chiara, Kyara, Ayleen,
    Ethan, Logan,


    Ayleen is mooi :3 en Logan is ook leuk.


    Olive

    Kijk eens op Familyberry.com c: Daar staan ze gesorteerd per afkomst en soort en zo. Heel handig c:


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    'Pakt er boeken bij'
    Lucy Peter Edmund Susan Poly Digory Corin Aravis Shasta Eustaas Jill Tirian
    *even ander boek*
    Zoë Lyra Mick Amber Fabian Nienke Noa Bono Tara Stephanie Renate Shannon Gitte Britt Maaike Christel Bella Sabrine Yael Ramon Martijn Gijs Karlijn Sharona Miley Taylor Ellen Kaylee Quinty Sabrina Michel Jules Koen Denise Merel Rob Jeffrey

    Zijn dat er genoeg?


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Pantalaimon schreef:
    'Pakt er boeken bij'
    Lucy Peter Edmund Susan Poly Digory Corin Aravis Shasta Eustaas Jill Tirian
    *even ander boek*
    Zoë Lyra Mick Amber Fabian Nienke Noa Bono Tara Stephanie Renate Shannon Gitte Britt Maaike Christel Bella Sabrine Yael Ramon Martijn Gijs Karlijn Sharona Miley Taylor Ellen Kaylee Quinty Sabrina Michel Jules Koen Denise Merel Rob Jeffrey

    Zijn dat er genoeg?


    Kaylee, Jules & Stephanie, thanks :Y)


    Olive

    Even mijn lijstje erbij halen, dit zijn meisjesnamen die ik persoonlijk erg mooi vindt (en wie weet nog ga gebruiken, maar dan maakt 't niet uit als jij ze ook gebruikt natuurlijk):
    Serene/Serena
    Bristol
    Luna
    Niah
    Jo
    Aimée
    Mila
    Florence
    Ame (afkorting van America, kan ook iets anders zijn)
    Liberty
    Madeline

    En wat jongensnamen:
    River
    Nolan
    Nate (afkorting van Nathaniel)
    Tate
    Mitchell
    Daniel (kan ook met trema op de "e" )
    Trevor
    Chiem (hehe, zo heet iemand in m'n klas)

    Kan je hier iets mee? (krul)

    [ bericht aangepast op 10 aug 2011 - 17:10 ]


    “Love is a contradiction.”

    Prongs schreef:
    Kijk eens op Familyberry.com c: Daar staan ze gesorteerd per afkomst en soort en zo. Heel handig c:


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Ballad schreef:
    Even mijn lijstje erbij halen, dit zijn meisjesnamen die ik persoonlijk erg mooi vindt (en wie weet nog ga gebruiken, maar dan maakt 't niet uit als jij ze ook gebruikt natuurlijk):
    Serene/Serena
    Bristol
    Luna
    Niah
    Jo
    Aimée
    Mila
    Florence
    Ame (afkorting van America, kan ook iets anders zijn)
    Liberty
    Madeline

    En wat jongensnamen:
    River
    Nolan
    Nate (afkorting van Nathaniel)
    Tate
    Mitchell
    Daniel (kan ook met trema op de "e" )
    Trevor
    Chiem (hehe, zo heet iemand in m'n klas)

    Kan je hier iets mee? (krul)


    Thankyou (:


    Olive

    ik kijk altijd op babybytes.com


    Let the rain wash away all the pain of yesterday