• Dat je plotseling zoveel zin hebt om een verhaal te beginnen, of een gedicht ofzo. En dan is de inspiratie opeens pats boem weg, maar die zin om te schrijven blijft. En als je dan iets op papier hebt, faalt het. Hands up alle mensen die hier op dit moment last van hebben. *O*

Edit: Mijn inspiratie is terug, ooohyeah. klik.

[ bericht aangepast op 10 aug 2011 - 16:14 ]

Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

*Hands up*

I love BTR and One Direction!

Wow, dat zijn er veel. (kitty)

Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

Grindylow schreef:
    *Hands up* All the time :W

You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

*hands up*

there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

(hoera)

Grindylow schreef:

You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

Basilisk schreef:
    *hands up*

Her heart was a secret garden and the walls were very high.

Basilisk schreef:
    *hands up*

I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

Grindylow schreef:

*hands up*
    Ik ga dan heel lame alex agnew kijken en daar is de inspiratie al terug (nerd)

Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

Ja, dan heb ik een hele film in mijn hoofd en als ik het op papier zet gaat het zo floep weg. (cat)

And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

* Put my hands up *

You better put a condom on, if you're gonna act like a dick you need to dress like one.

*Hands up*
    Al heel lang last van, enorm vervelend.

This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

- doet dansje -

Wieeeh, het is weg. Ik heb een gedicht geschreven net (banana)

Ik heb net dat ik een idee heb maar het niet krijg geschreven en ik de zin niet heb om te schrijven.