Ik stond vorig jaar vroeg op omdat ik met mijn ex ergens naartoe ging. Het was april of mei en een heel mooie en warme dag, geen wolkje aan de lucht. Ik keek naar buiten en zag in onze vijver iets spetteren dus ik liep naar buiten maar zag niets en ging dus terug naar binnen, misschien verbeelding. Toen ik terug binnen was keek ik terug en zag weer gespetter dus liep weer naar buiten en zag toen pas een babyvogeltje dat vast zat tussen 2 plastieken plooien. Ik rende naar de garage en zocht een spatel en een stok en probeerde het eruit te halen maar het lukte niet dus die gooide ik op het gras terwijl ik weer naar de garage liep voor een visnetje. Die spatel nam ik terug vast en ik kon met het visnetje het vogeltje op het spateltje brengen en op het droge leggen. Toen was mama ook wakker en toen hebben we het in een schaaltje gezet met een kleiner schaaltje met water en een met zaad. Een uurtje later was het terug gaan vliegen. (:
Ook heb ik in maart een beestje veilig aan de kant gebracht waarvan ik nog altijd niet weet wat het was, maar het was wel heel schattig. Ik gaf het zelfs een nieuw papieren zakdoekje om het warmte te brengen. ^^ Hier heb ik er meer over verteld als je er nieuwsgierig naar bent. (:
You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.