• Oké, ik weet niet wat er aan de hand is, maar elke keer als ik uitga en een leuke jongen ontmoet, wil hij direct iets met me hebben! :''''')
    Serieus, kun je niet gewoon een leuke avond hebben zonder al dat gedoe?
    Wie heeft hier nog meer last van en wil net zoals ik gewoon niet al te veel vastigheid hebben?

Of ben ik nou de enige die gewoon gehecht is aan haar vrijheid?

"Well, well. Look who we've got here!"

Uhm, soms. Zoek leuke plekken op via google voor alleen maar meisjes ofzo iets? (:

And at last, all the pictures have been burned. And all the past, is just a lesson that we've learned.

Ik heb nog nooit een vriendje gehad, of een leuke avond gehad met een jongen. Dus, nee (;

Forever.

Hm, stuur die jongens maar naar mij door dan, als ze lief/leuk zijn wil ik er wel eentje hebben =D

“Love is a contradiction.”

Ballad schreef:
    Hm, stuur die jongens maar naar mij door dan, als ze lief/leuk zijn wil ik er wel eentje hebben =D

Prima, ik heb er wel een paar voor je. :'D

Als je meisjes achter je aan krijgt die ook op jongens vallen mag je ze naar mij sturen :Y)

quidquid excusatio prandium pro

Daar heb ik eigenlijk weinig last van. Als ik ergens kom ben ik meestal toch met mijn vriendje of een goede vriend van me, dus meestal blijven de jongens dan wel weg. Maar soms als ik met een vriend iets ga doen, gewoon als vrienden dus, gaan ze ervanuit dat ze me dan meteen hebben ofzo. Zelfs wanneer ze weten dat ik een fucking vriendje heb, hihi. (:

Have you ever been alone in a crowded room?

DeSlenderman schreef:
    Als je meisjes achter je aan krijgt die ook op jongens vallen mag je ze naar mij sturen :Y)

...
    ...
    ...
    Juist. :'D

Roswell schreef:
    Ik heb nog nooit een vriendje gehad, of een leuke avond gehad met een jongen. Dus, nee (;

stay safe because I like being alive at the same time as you

ja ik ook
    ik ben gwn veel liever vrijgezel
    tenzij ik iemand ontmoet die egt leuk is en die mij ook leuk vind

Dat heb ik niet :')
    Wel zijn er soms van die creepy mannen die naar me fluiten of toeteren als ik langs loop(cat)

We waste time looking for the perfect lover, instead of creating the perfect love.

Ballad schreef:

Mij mag je ook wel eentje geven dan :'D

You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

Persefoneia schreef:
    Dat heb ik niet :')
    Wel zijn er soms van die creepy mannen die naar me fluiten of toeteren als ik langs loop(cat)

Dat heb ik dus ook en dat freaked me behoorlijk uit. :8

Forever.

Same here

Roswell schreef:

The first step to getting the things you want out of life is this: Decide what you want. ~ Ben Stein