• ik kom er nu pa s achter dat amy winehouse hartstikke dood is op haar 26ste dat is egt dikke shit ik was best wel fan van haar. ik vind t egt heel zonde want ze kon best goed zingen toch?? wat vinden jullie als quizzers en quizzelina's???


    Do you ever wonder if the stars shine out for You? No Doubt

    Shockwave schreef:
    De ene dag is ze een vieze crackhoer en wanneer ze dood is, is ze een hele mooie vrouw.

    fuh real? nah, I don't care. Er wordt meer onheil gemaakt om Winehouse dan om de zoveel mensen die in Noorwegen zijn vermoord.


    Forever.

    lovelogan schreef:
    (...)

    meneer de psygoloog of hoe je dat ook schrijft
    ikweet niet hoe ik verder moet leven.
    als logan van BTR nu uitsterft,stort ik in
    boehoe sniksnik(huil)
    *pakt snel een speen en steekt in mond*(baby)
    dat is mijn zus geen meneer o.O


    Shoganai i ne~

    Adrian schreef:
    Ze is al een tijdje dood hoor, hoe kan je het niet weten? het was overal vermeld.


    comfort in c h a o s

    She oooonly said goodbye with words...

    Goedemorgen, lekker geslapen de hele week? ^.^


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Haar dood kwam toch niet echt onverwachts hè? Ze was een drugsverslaafde, en wat nog allemaal verslaafde dus het is niet echt een shock voor mij


    All I have in life, is my imagniation.

    Shockwave schreef:
    De ene dag is ze een vieze crackhoer en wanneer ze dood is, is ze een hele mooie vrouw.

    fuh real? nah, I don't care. Er wordt meer onheil gemaakt om Winehouse dan om de zoveel mensen die in Noorwegen zijn vermoord.


    Wel ik zat in Denemarken toen en daar was meer te doen rond de bomaanslag en schietpartij in Noorwegen dan Amy Winehouse dus wisten wij eerder van Oslo en een dag later pas van Amy Winehouse.

    Er is hier ergens een officieel topic over, dus ik sluit dit.


    Olive