• Nou wat vinden jullie van haar >.<
    Ik had gisteren de VMA'S zitten kijken&like oh my god,zij kan live echt vet goed zingen [/not dus]Oh my god ik lachte haar gewoon uit dude,ze kan echt NIET zingen!

    Maarja ik dwaal af van het onderwerp.

    Wat vind je van haar?


    <3


    Lalalalalalalala.

    Wat ze aanhad..omg echt erg!! en haar haar:s.

    (...)

    Ja man¬¬' ik zat m'n eigen kapot te lachen serieus x] en zij heeft dikke heupen man xD

    Ja echt wel XD Maar okay op Video is ze wel goed XD Moeten de mensen in de studio wel eerst gaan knutselen :Y}


    I do not hook up.

    sommige liedjes vind ik wel goed zoals take a bow maar dat is ook ongeveer de enige (x
    en @ xLovesBill
    je hebt gelyk met disturbia probeert ze eng te doen whahahaha (x

    en idd live kan ze egt niet singen o.O


    My Foughts You Can't Decode

    (...)
    Ja echt wel XD Maar okay op Video is ze wel goed XD Moeten de mensen in de studio wel eerst gaan knutselen :Y}


    Ja hea? Maar die heupen van haar lijken op die van een olifant xD


    Lalalalalalalala.

    Een sTom Arrogant Kutwieff!!! :@

    en ze heeft echt een grote bek over Bill !
    Ze maakt bill van allekanten slecht!
    en zelf is ze net een slet !

    :X

    Sorry Hoor..!

    En Btw, Ik heb ook Vma Gesien! :D
    Tokio Hotel was er ook hea! (dance)
    Ze waren zoo schattig :$(flower)(yeah)


    xx

    (...)

    Ja hea? Maar die heupen van haar lijken op die van een olifant xD

    Ja echt wel XD Dat was echt grappig :D


    I do not hook up.

    (...)


    whahahaah x] jezus wij zijn het wel vaak eens xD[/like 2 keer ofzeu,maarja boeiend]


    whaha echt hea in een andere topic had k al gezegd JIJ HAAL ECHT DE WOORDE UI MIJN MONDD!!:p

    Dr benen waren volgens mij niet eens zoo dik. ze moet gewoon niet zulke laarzen aan doen >< :'D

    Ja idd, ze klonk ook ram vals bij de VMA's bij het liedje Disturbia, maar ik vind haar liedjes gewoon leuk enso.
    :')

    (...)

    whaha echt hea in een andere topic had k al gezegd JIJ HAAL ECHT DE WOORDE UI MIJN MONDD!!:p


    Ik weet het x]

    Ik vind dit echt te grappig,allemaal zeiken over Rihanna.[/hopelijk leest ze dit :X]

    x]


    Lalalalalalalala.

    Een sTom Arrogant Kutwieff!!! :@

    en ze heeft echt een grote bek over Bill !
    Ze maakt bill van allekanten slecht!
    en zelf is ze net een slet !

    :X

    Sorry Hoor..!

    En Btw, Ik heb ook Vma Gesien! :D
    Tokio Hotel was er ook hea! (dance)
    Ze waren zoo schattig :$(flower)(yeah)


    xx



    Whahahaa ik lig hier dubbel om jou reacte,gewoon omdat je té veel gelijk hebt x]


    Lalalalalalalala.

    xD


    Lalalalalalalala.

    Ik HAAT Rihanna. >< Ik kan haar echt niet horen. ^^ En ik keek dat gisteren ook. Ik ging haast over mijn nek. -_-" Djeezes, dat keind zong zo slecht en vals vond ik. Duidelijk hea? (:

    Ik HAAT Rihanna. >< Ik kan haar echt niet horen. ^^ En ik keek dat gisteren ook. Ik ging haast over mijn nek. -_-" Djeezes, dat keind zong zo slecht en vals vond ik. Duidelijk hea? (:




    whahaha so right x]


    Lalalalalalalala.

    (...)

    Ik weet het x]

    Ik vind dit echt te grappig,allemaal zeiken over Rihanna.[/hopelijk leest ze dit :X]

    x]


    eigenlijk moeten we dit vertalen en naar haar opsturen!! Aghh scheit aan haar met haar Clipje disturbia ik vind die clip echt een beetje van 'OH KIJK MIJ IK KAN OOK STOER ZIJN HOOR!!' I mean GOSH doe normaal x)