• Dat heb ik dus...

    Ik las het verhaal van deze jongen



    Doodgeschoten door zijn beste maat na een scooterongeluk waardoor deze zijn duim brak.

    Ik heb me helemaal in hem verdiept en hoe hij zo in de problemen is gekomen dat hij uiteindelijk doodgeschoten werd. Van zijn eerste dag op de middelbare tot zijn begrafenis...

    Heb jij ditook?

    [ bericht aangepast op 7 aug 2011 - 22:22 ]

    Nope :Y)

    (ja, ik heb geen hart :'D)

    [ bericht aangepast op 7 aug 2011 - 22:21 ]


    All I wanna do is lose control

    Hee??
    kan even niet volgen met..
    Doodgeschoten door zijn beste maat na een scooterongeluk waardoor deze zijn duim brak.. :S


    Stop wishing, Start doing..

    Serophina schreef:
    Hee??
    kan even niet volgen met..
    Doodgeschoten door zijn beste maat na een scooterongeluk waardoor deze zijn duim brak.. :S


    Ja ze hadden een ongeluk gehad met de scooter en die beste maat brak zijn duim En daar gaf hij quina de schuld van...

    Hale schreef:
    (...)

    Ja ze hadden een ongeluk gehad met de scooter en die beste maat brak zijn duim En daar gaf hij quina de schuld van...


    nou, dat kun je geen 'vriend' noemen


    *klop klop* Penny! *klop klop* Penny! * klop klop* Penny!

    Wel, ik verdiep me altijd in die verhalen over 'school shootings', waar er leerlingen in hun eigen school gaan schieten.


    Olive

    DreamHead schreef:
    Nope :Y)

    (ja, ik heb geen hart :'D)


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Bij hem, nee. Ik heb wel eens dat ik mee leef met mensen. Maar meestal zijn dat hele andere mensen, bijvoorbeeld soldaten.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Heartless.

    Ik heb meestal wel medelijden maar ik twijfel of ik dat wel moet hebben bij deze jogen. Zie ik heb medelijde met vrouwlijke Amerikaanse soldaten die hun land hebbe gedient en hun huis uit werden gezet. En natuurlijk ook medelijden met SG van die haatberichten is elkaar liefhebben dan fout? Ik heb er geen rpoblemen mee hoor dat SG en JB daten.


    Don't cry over someone,who wouldn't cry over you~Lauren Conrad

    Ik vind het onzin om wél medelijden te hebben met soldaten en met zo'n jongen niet. Soldaten komen inderdaad op voor hun land en hebben gevochten voor mensen, maar soldaten zijn niet altijd even goed. Ieder slachtoffer verdiend medeleven.


    Ik ben gemeen xoxo

    BellaBlack schreef:
    Ik heb meestal wel medelijden maar ik twijfel of ik dat wel moet hebben bij deze jogen. Zie ik heb medelijde met vrouwlijke Amerikaanse soldaten die hun land hebbe gedient en hun huis uit werden gezet. En natuurlijk ook medelijden met SG van die haatberichten is elkaar liefhebben dan fout? Ik heb er geen rpoblemen mee hoor dat SG en JB daten.


    Wat hebben justin en selena nu weer met misdaadslachtoffers te maken?

    Aarshaar schreef:
    Ik vind het onzin om wél medelijden te hebben met soldaten en met zo'n jongen niet. Soldaten komen inderdaad op voor hun land en hebben gevochten voor mensen, maar soldaten zijn niet altijd even goed. Ieder slachtoffer verdiend medeleven.


    amen.

    BellaBlack schreef:
    Ik heb meestal wel medelijden maar ik twijfel of ik dat wel moet hebben bij deze jogen. Zie ik heb medelijde met vrouwlijke Amerikaanse soldaten die hun land hebbe gedient en hun huis uit werden gezet. En natuurlijk ook medelijden met SG van die haatberichten is elkaar liefhebben dan fout? Ik heb er geen rpoblemen mee hoor dat SG en JB daten.


    waarom alleen vrouwelijke soldaten?


    *klop klop* Penny! *klop klop* Penny! * klop klop* Penny!

    Hale schreef:
    (...)

    Wat hebben justin en selena nu weer met misdaadslachtoffers te maken?

    Haha idd, vet offtopic ofzo x'D


    ars moriendi

    Aarshaar schreef:
    Ik vind het onzin om wél medelijden te hebben met soldaten en met zo'n jongen niet. Soldaten komen inderdaad op voor hun land en hebben gevochten voor mensen, maar soldaten zijn niet altijd even goed. Ieder slachtoffer verdiend medeleven.

    nee niet ieder slachtoffer verdient medeleven omdat niet ieder slachtoffer "goed" is(hoewel het met soldaten meestal wat gecompliceerder licht) en als je dat wel heb je gek word.
    Ik kan nu eenmaal geen medeleven hebben voor iemand die zomaar gestorven heeft. Daarbij heb ik geen medeleven met soldaten omdat ze gestorven zijn maar om wat ze daarvoor hebben gezien/meegemaakt. Het is ook niet zo dat ik alleen met soldaten medeleven heb of met alle soldaten. Bij lange na niet.
    Maar soldaten hebben voor mij gewoon iets. Zij geven hun leven en meer voor iets waarvan zij denken dat het goed is. Voor een land dat vaak niet eens van hun is en voor mensen die ze waarschijnlijk nooit zullen zien, laat staan kennen.
    Als je dat vergelijk met een jongen die dood geschoten is omdat hij iets fout heeft gedaan volgens de dader, dan heb ik toch eerder medeleven met die helden. Maar dat betekent niet dat ik het niet erg vind.

    Daarbij komt dat ik veel verhalen van soldaten ken, en ik dus medeleven heb omdat ik die verhalen ken. Van deze jongen weet ik niets, dus voel ik niets.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall