• De zestienjarige Raya Montgomery leidt een rustig leven met haar beste vriendin en vriend. Ze zijn met zijn drieeën onpopulair en hebben buiten elkaar niet veel vrienden, maar ze doen het daar ook mee. Ze hoeven niet meer dan dat. Als Raya met de populaire Niall Horan straf heeft na school, verandert er veel voor Raya. Raya en Niall worden bevriend, omdat ze elkaar al die tijd onderschat hadden. Raya wordt door Niall voorgesteld aan zijn vriendengroep. Vanaf dan gaat er een nieuwe wereld voor Raya open. Een wereld vol bitches, fashion, liefde, vijanden, roddels en bitches. Langzaam aan verandert Raya door de meisjes waar ze mee om gaat en laat ze haar vrienden zitten, gewoon omdat ze eindelijk de smaak te pakken heeft.


    Rollen
    # Beste vriendin Raya. Everdeen
    # Best vriend Raya. 2013
    # Meisje uit het groepje van Niall JoyceStyles
    # Meisje uit het groepje van Niall 2013
    # Meisje uit het groepje van Niall Mydirection
    # Meisje uit het groepje van Niall. Everdeen
    # Nerd meisje, waar Zayn een crush opheeft.

    Ik wil voor de meisjes uit het groepje een liefste een naam als Paris, Mindy, Chanel, etc. Dat vind ik er goed bijpassen, namelijk. (:

    Informatie
    Rol:
    Voornaam:
    Achternaam:
    Bijnaam:
    Leeftijd en geboortedatum:
    Uiterlijk: Een bekend persoon, beschrijving is niet nodig. Naam erbij vermelden, alsjeblieft. (:
    Hobby's:
    Extra informatie:
    Waarschuwen?
    Titel?

    Senkjoe. _O_

    [ bericht aangepast op 7 aug 2011 - 21:28 ]


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Het verhaal staat online, mensen van het goede leven hihi. Hij heeft That's life. (:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    welke rollen heb je nog nodig? ^^
    Ik heb zin om nog een rol in te vulllen


    Never give up the one you love.

    Rol: Meisje uit het groepje van Niall - is een meeloper van rol5 en rol6, heel erg arrogant, bruin haar, date met Liam
    Voornaam: Cherry
    Achternaam: Flinstone
    Leeftijd en geboortedatum: Cherry is 17 jaar en geboren op 1 mei 1994.
    Uiterlijk: Demi Lovato


    Hobby's: Cherry houdt ervan om piano te spelen. Als er iets is wat ze serieus neemt in het leven, is het wel de piano die ze voor haar zeventiende verjaardag van haar lieve pappie gekregen heeft. Verder houdt ze er natuurlijk van om zichzelf mooi te maken, te gaan shoppen en met haar vriendinnen te roddelen over van alles en nog wat.
    Extra informatie: Cherry's papa is één van de rijkste mannen in de stad. Hij heeft het allemaal: een sterke carrière, de looks, een prachtige dochter... Maar hij verloor jammer genoeg zijn vrouw aan borstkanker zo'n vijf jaar geleden. Tot op de dag van vandaag zijn daar nog steeds de gevolgen van te zien. Cherry moet sinds antidepressiva slikken omdat haar vader haar betrapte op het uitkotsen van haar middagmaal.


    Oh, I may be on the side of the angels... but don't think for one second that I am one of them.

    Oké, er mogen nog rollen worden ingevuld, want ik hou van veel keuze. Ik ga ze alvast bekijken. (:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Fuck yeah, ik heb er twee van de drie die ik ingevuld heb (nerd) Haha. Dank je wel, lieve Sanne <3 !


    Oh, I may be on the side of the angels... but don't think for one second that I am one of them.

    2013 schreef:
    Fuck yeah, ik heb er twee van de drie die ik ingevuld heb (nerd) Haha. Dank je wel, lieve Sanne <3 !


    Graag gedaan, lieve Naomi. Misschien die andere ook nog, maar daar wacht ik nog even mee, omdat die toch niet heel belangrijk is. :Y)


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Romanian schreef:
    (...)

    Graag gedaan, lieve Naomi. Misschien die andere ook nog, maar daar wacht ik nog even mee, omdat die toch niet heel belangrijk is. :Y)


    Thihihi, oké ^^


    Oh, I may be on the side of the angels... but don't think for one second that I am one of them.

    Rol: nerd meisje dan maar (:
    Voornaam: Nelle
    Achternaam: Phils
    Bijnaam: Nelly Book
    Leeftijd en geboortedatum: 02/10, 18 jaar
    Uiterlijk: Amanda Bynes


    Hobby's: Nelle is iemand die alles geeft wanneer het draait rond school. Gelukkig heeft ze na haar 3 uur studie per dag nog steeds tijd om haar enorme passie voor fotografie uit te werken. Niet iedereen weet dat Nelle over dit talent beschikt, en dat wil ze ook zo houden.
    Extra informatie: Nelle Phils is verzot op wafels, allergisch voor pindanoten en verdoet haar tijd te regelmatig door op haar laptop te kijken naar youtube-onzin. Ze is een rekenwonder, taalknobbel en boekenwurm, maar ondanks dat is ART iets dat bovenaan staat wanneer je vraagt naar het lijstje van favoriete vakken. Ze wil later een studie volgen die haar leidt naar het beroep Hartchirurg. Ze komt nooit te laat. Nelle zal er ooit alles aan doen om bij de populaire mensen toe te behoren, maar daar zal ze in falen. Toch blijkt er iemand te zijn die haar ziet zitten? En wie. (:
    Waarschuwen? yes you may
    Titel? When I met him and what happens next -oke ik suck in titels,

    <3

    [ bericht aangepast op 7 aug 2011 - 22:24 ]


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO

    Yeah bedankt voor de rol ^^


    Never give up the one you love.