Mensen weg gaan van Q. omdat ze ruzie hebben¬¬' ik wilde ook heel vaak weg,maar ben toch gebleven&ik vind het dan ook aandachttrekkerij als je dan weg gaat voor een zogenaamde ruzie die er niet is >.<
Laut schatje ik zou maar opassen straks word je nog via IP verwijderd dan kom je op je andere acountje er ook niet meer op schat.. dus koest houden is het beste.
'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.
dit is dus zeg maar helemaal nieuw voor mij
ik weet dat er gezijk enzo is op quizlet
maar ik wist niet dat mensen weggingen daardoor
dat lijkt mij.. een beetje zinloos
wegrennen voor een conflict
maar je hebt van die mensen hè..
Ik ben heb met je eens, maar als ze van Quizlet gaan, komen ze meestal weer terug, om de aandacht nogmaals op zich gericht te houden. En stiekem kunnen ze gewoon niet zonder Quizlet n__n
Weet je? Als mensen willen stoppen met Quizlet doen ze maar. 't Is hun eigen keuze, ik ga me er niet mee bemoeien, hooguit vragen waarom ze weggaan. Nothing more.
If I die young, send me away with the words of a lovesong.
Ik ben heb met je eens, maar als ze van Quizlet gaan, komen ze meestal weer terug, om de aandacht nogmaals op zich gericht te houden. En stiekem kunnen ze gewoon niet zonder Quizlet n__n
[Zakt nu zo'n 10 meter in de grond]
Ja, ik weet, ik ben zielig.
Ik ben al minstens 3 keer weggegaan van Q.
Pff....
IK WEET DAT IK ZIELUG BEN HOEF JE ME DUS NIET TE GAAN VERTELLEN!!!
Maar...
Ik kwam wel elke keer terug omdat ik Q niet kon missen.
Maar dat alles wat minder erg of veranderd dat er niets aan? [/beloofd om nooit meer weg te gaan]
xoxo
[Zakt nu zo'n 10 meter in de grond]
Ja, ik weet, ik ben zielig.
Ik ben al minstens 3 keer weggegaan van Q.
Pff....
IK WEET DAT IK ZIELUG BEN HOEF JE ME DUS NIET TE GAAN VERTELLEN!!!
Maar...
Ik kwam wel elke keer terug omdat ik Q niet kon missen.
Maar dat alles wat minder erg of veranderd dat er niets aan? [/beloofd om nooit meer weg te gaan]
xoxo
Ik WILDE 3 keer weg,maar ik kon het niet,want Q. is te verslavend