• Ik ben dus op vakantie en mijn laptop heeft het begeven, dus ik ga op mn iPod een hele storie proberen te schrijven, maar nu is mijn vraag: Moet ie over Alex of Zack gaan?
    Het idee heb ik al alleen over de persoon twijfel ik nog.
    IDEE
    't verhaal gaat zegmaar over 2 vriendinnen waarvan er 1 gaat verhuizen naar baltimore, ze gaan dara dichtbij op een camping staan om de omgeving wat te verkennen. Op de camping staan veel jongeren en in die groep hebben ze de regel: What happens in Baltimore, stays in Baltimore. Ze hebben een geweldige zomer en de hoofdpersoon en Alex/Zack worden verliefd. Op de hoofdpersoon haar nieuwe school komt ze Alex/Zack weer tegen, maar dan moet hij helemaal niets van haar hebben en heeft ie gewoon een vriendin.

    [ bericht aangepast op 6 aug 2011 - 19:34 ]


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Zack :Y)


    I hope heaven needs you more than I do now.

    ze zijn allebei leuk D:
    ik zou toch over Zack doen, want over hem zijn minder stories (:


    We can't spend our lives waiting to live.

    Dat is een lastige vraag.

    Ik kan niet kiezen.


    (Be)lieve in (you)rself

    Gaskarth* moet t zijn in de titel, kut laptop van mn zusje.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Aaaaaaaaaaaalex.


    Has no one told you she's not breathing?

    SeverusSnape schreef:
    Dat is een lastige vraag.

    Ik kan niet kiezen.

    Hahaha dat had ik dus ook, want ze zijn beiden echt ontzettend leuk, maar ik weet eigenlijk ook niet wie er beter in mn verhaal zou passen.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Ik ga het idee er gewoon bijzetten denk ik.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Zo het idee staat er nu ook :'D


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.