• 1 van mijn allerbeste vriendinnen is bijna jarig.. Ik en m'n andere beste vriendinnen , we zijn namelijk een kwartet ^^, hadden een goed idee voor hun verjaardag. We willen haar een fotoalbum geven, allebei apart, met foto's van ons. We hebben dus alles uitgestippeld, en we vroegen ons af of het een goed idee is.. En als je een beter idee hebt, geef het maar (: En wij moeten natuurlijk op goed weer hopen.. Duimen jullie mee?

    xx Nikki en Rebecca

    Oftewel HappyBoompje en HappyHuisje

    [ bericht aangepast op 6 aug 2011 - 15:24 ]


    'Remember the good, never the bad. The best that you've known, is the best that you've had

    superleuk!


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO

    Ja, leuk idee.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Ik vind het wel een leuk idee!


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Philantha schreef:
    superleuk!


    Dankjee (:


    'Remember the good, never the bad. The best that you've known, is the best that you've had

    Defensive schreef:
    Ik vind het wel een leuk idee!


    Dankjee (:


    'Remember the good, never the bad. The best that you've known, is the best that you've had

    Uneventful schreef:
    Ja, leuk idee.


    Danku


    'Remember the good, never the bad. The best that you've known, is the best that you've had

    Ik deed onlangs hetzelfde en het heeft ons heel veel gekost, maar ze was er wel ontzettend blij mee (:


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    dulcetly schreef:
    Ik deed onlangs hetzelfde en het heeft ons heel veel gekost, maar ze was er wel ontzettend blij mee (:


    Niceee!

    Ons kost het 10.30 per persoon voor 1 fotoalbum bij de hema. =D

    Maar het is het waard (:


    'Remember the good, never the bad. The best that you've known, is the best that you've had