• 5 Boys, 1 Band, 1 Dream, ONE DIRECTION! <3





    [ topic verplaatst door een moderator ]


    There is nothing more badass than being yourself

    omijngod, die gast gaat nu tweeten; ik hou van je, en dan allemaal hartjes erachter. zegt ie op ping; die tweet gaat over jou.
    serieus flikker op, hij weet dat ik hem niet leuk vind ;o


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    riverdale schreef:
    (...)hihi ik weet nog niet hoelaat ik klaar ben met trainen, maar ik wil ook nog om schoolspullen, ik heb al wel een paar dingen maar ik moet nog meer hebben haha.


    Ik heb zelf ook nog wat dingen.. niet veel meeer.. ik ben vooral pennen loos.. omdat iemand uit mijn klas altijd mijn pen leende en ik kreeg hem nooit terug -.-


    What's so bad about being different?

    ChaeRim schreef:
    (...)

    Oh dat ken ik, zulke gasten blijven maar terug komen en denken dat het serieus iets kan worden. Mijn vriendin had/heeft daar ook nog steeds last van met haar ex. :/
    het is iets langer dan een jaar geleden toen hij me ook al leuk vond, en dan gaat hij de hele tijd vragen ja vind je mij ook leuk, en dat echt iedere dag. en net zei die ja ik moet je iets vertellen wat je niet leuk vind, en toen zei die ja ik vind je leuk, terwijl hij daarvoor vroeg hoe is het met de liefde? en dan zeg ik; ik vind niemand leuk enzo.


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    riverdale schreef:
    omijngod, die gast gaat nu tweeten; ik hou van je, en dan allemaal hartjes erachter. zegt ie op ping; die tweet gaat over jou.
    serieus flikker op, hij weet dat ik hem niet leuk vind ;o


    Omg dat is zoooo hatelijk..


    What's so bad about being different?

    NeedYouNow schreef:
    (...)

    Ik heb zelf ook nog wat dingen.. niet veel meeer.. ik ben vooral pennen loos.. omdat iemand uit mijn klas altijd mijn pen leende en ik kreeg hem nooit terug -.-
    dat heb ik dus ook, ik heb ook al een nieuwe etui, ik moet alleen nog pennen enzo, en kaftpapier, en ik heb ook nog een leuke bikini gezien die ik ook wil hebben, oke dat is even echt totaal iets anders dan schoolspullen hahahaha


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    NeedYouNow schreef:
    (...)

    Omg dat is zoooo hatelijk..
    ja en het erge is, ik train minimaal 2x in de week samen met zijn team -.-


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    riverdale schreef:
    (...)dat heb ik dus ook, ik heb ook al een nieuwe etui, ik moet alleen nog pennen enzo, en kaftpapier, en ik heb ook nog een leuke bikini gezien die ik ook wil hebben, oke dat is even echt totaal iets anders dan schoolspullen hahahaha


    Whaha kaftpapier heb ik nog zat... ik was in de eerste best een kneus.. ik kocht 10 rollen kaftpapier.. gewoon van dat simple blauw en paarsxD
    en nu heb ik nog 5 rollen ofzoietsxD


    What's so bad about being different?

    riverdale schreef:
    (...)ja en het erge is, ik train minimaal 2x in de week samen met zijn team -.-


    aaawh dat is helemaal erg.


    What's so bad about being different?



    ORANJE HARRY!xD
    Hihi hij is al helemaal klaar voor nederland - engeland woensdagxD


    What's so bad about being different?

    riverdale schreef:
    omijngod, die gast gaat nu tweeten; ik hou van je, en dan allemaal hartjes erachter. zegt ie op ping; die tweet gaat over jou.
    serieus flikker op, hij weet dat ik hem niet leuk vind ;o
    Dat is zó irritant


    Cause there'll be no sunlight if I lose you, baby.

    Yay, hoofdstuk klaar~ 1231 woorden! :3


    ''There is no hell, no heaven either. This world is what we make of it.''

    Ohja ik ga morgenochtend weg en ben donderdag terug voor 1dag.
    Serieus, een week zonder internet D: hell


    Cause there'll be no sunlight if I lose you, baby.

    riverdale schreef:
    (...)het is iets langer dan een jaar geleden toen hij me ook al leuk vond, en dan gaat hij de hele tijd vragen ja vind je mij ook leuk, en dat echt iedere dag. en net zei die ja ik moet je iets vertellen wat je niet leuk vind, en toen zei die ja ik vind je leuk, terwijl hij daarvoor vroeg hoe is het met de liefde? en dan zeg ik; ik vind niemand leuk enzo.


    Dat is zo irritant, mijn vriendin heeft ook altijd van dat soort kneusjes achter haar aan. Serieus, wanneer houden ze nou op en worden ze volwassen? >_>


    ''There is no hell, no heaven either. This world is what we make of it.''

    achja ik laat die gast lekker doen (:


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    Snickers schreef:
    Ohja ik ga morgenochtend weg en ben donderdag terug voor 1dag.
    Serieus, een week zonder internet D: hell


    aaaw okaaay..
    aaa week zonder internet is vreselijk
    (pluspuntje van niet op vakantie gaan.. ik kan alles blijven volgen)


    What's so bad about being different?