• Mijn plan was om vanavond te gaan fitnessen, maar ik zoek niet 20 minuten te gaan fietsen naar de sportschool, te fitnessen en dan weer terug. Maar van de ene kant moet ik wel gaan omdat ik anders niet weet wanneer ik wel kan gaan. Zondagmorgen is een optie, maar toch ik weet dan niet of dat ik wel uit mijn bed kan. Mhh, nu ben ik dus aan het twijfelen wat ik zal gaan doen.

    Waar hebben jullie geen zin in?
    En misschien kunnen jullie er voor zorgen dat ik wel ga fitnessen?


    <3

    GA FITNESSEN ! ( helpt dit ? ;d )

    Ik heb geen zin om naar beneden te gaan achter drinken :Y)

    [ bericht aangepast op 5 aug 2011 - 17:40 ]


    You better put a condom on, if you're gonna act like a dick you need to dress like one.

    Ik voelde me deze morgen niet goed maar ben toch gaan fitnessen terwijl ik eerst een half uur met de fiets naar daar moet en daarna een half uur terug met de fiets...


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Fountain schreef:
    Ik voelde me deze morgen niet goed maar ben toch gaan fitnessen terwijl ik eerst een half uur met de fiets naar daar moet en daarna een half uur terug met de fiets...


    I know de feeling, 20 minuten voor me als ik snel fiets. 25-30 minuten als ik op sloomtempo fiets.


    <3

    Kitchener schreef:
    (...)

    I know de feeling, 20 minuten voor me als ik snel fiets. 25-30 minuten als ik op sloomtempo fiets.

    Maar ik zit daar niets mee in, jij wel precies. x D


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Fountain schreef:
    (...)
    Maar ik zit daar niets mee in, jij wel precies. x D


    haha ja. Ik was vanmiddag ook al naar hetzelfde dorp gefietst. haha,


    <3

    Ik heb geen zin... om mijn kamer op te ruimen, en ik zweer, dat is hárd nodig.

    maar ga gewoon! ;D


    Destroy what destroys you.