• uhm sorry, maar WvW word gezien als wedstrijd (dat wist ik niet) dus deze topic is nutteloos, sorry. Deze moet gesloten worden, maar weet niet hoe xD

    [ bericht aangepast op 5 aug 2011 - 17:29 ]


    I lie in my bed, looking at the stars and thought where the hell is my roof!!

    Heb je hier toestemming voor?

    Celestial schreef:
    Heb je hier toestemming voor?


    moet dat dan?


    I lie in my bed, looking at the stars and thought where the hell is my roof!!

    Blackraven schreef:
    (...)

    moet dat dan?


    ja, WvW word gezien als een wedstrijd, en voor een wedstrijd moet je toestemming vragen


    *klop klop* Penny! *klop klop* Penny! * klop klop* Penny!

    Blackraven schreef:
    (...)

    moet dat dan?


    Ja.

    Fakkie schreef:
    (...)

    ja, WvW word gezien als een wedstrijd, en voor een wedstrijd moet je toestemming vragen


    ah oke nee dat heb ik niet dus ik zal het weg halen dan en toestemming vragen, sorry. Wist niet dat WvW gezien werd als wedstrijd (ik zie het namelijk niet als wedstrijd) sorry.


    I lie in my bed, looking at the stars and thought where the hell is my roof!!

    er staat nog geen een WvW wedstrijd op de wachtlijst, grote kans dat je bijna meteen kan berinnen met WvW_O_


    *klop klop* Penny! *klop klop* Penny! * klop klop* Penny!

    ik heb bericht gestuurd hopelijk kan het als nog !!


    I lie in my bed, looking at the stars and thought where the hell is my roof!!

    ik heb toestemming, je kan je inschrijven bij de wedstrijd topic!! of op mijn blog!! Weerwolven van wakkerdam


    I lie in my bed, looking at the stars and thought where the hell is my roof!!