• Ja binnenkort moet ik 4 tanden laten trekken.
    Het gebeurt wel onder narcose bij mij,maar toch vind ik het onzettend spannend! Ik ben gewoon nu al zenuwachtig! En ik slaap slecht en droom eng :/ Ben blij als het voorbij is. Ik ben gewoon zo fukking bang! ¬¬

    HELP! :[


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Wel, sterkte dan. ;o


    Ik wil een tuin vol egels

    AngelFox schreef:
    Wel, sterkte dan. ;o

    Dankje!


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Ik moet mijn 4 wijsheidstanden laten trekken op 18 Augustus..
    En ik wil ook ECHT niet :X ik durf niet xD


    Stop wishing, Start doing..

    so, jij bent in een topicbui
    en dat is best kut
    ik heb in totaal 6 tanden laten trekken en ik kan de verdoving nog voelen x]


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Het valt reuze mee hoor! (:
    Ik heb binnekort waarschijnlijk weer een operatie in mijn gehemelte. Ik heb het vorig jaar al eens gehad, maar ik ben er weer bang van. xd


    your eyes are like stars in the night.

    ik heb in totaal ook best veel tanden laten trekken en ik haat het, inelkgeval succes ( :


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Komt allemaal wel goed. Ik heb ook heel veel shit gehad met mijn tanden, en heb er in totaal ook 5 laten trekken, plus een operatie in mijn mond xD De verdoving is erger dan het trekken zelf ;)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Ik was dinsdag naar de kaak dingens geweest.
    Tand getrokken en een tand bloot gelegd in mijn gehemelten . Ring er om heen gezet en een ketting aan mijn beugel. dit had ik 2x moeten doen ._.
    Wat ben ik blij dat ik daar van af ben ^^.
    De verdoving vind ik erger dan alles hier boven(cat). Ik flipte toen ik de verdoving zag...


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Ik heb gelukkig nog nooit een tand te hoeven laten trekken.. maar sterkte! Alles komt goed.


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Dat valt reuze mee hoor. De tijd van te voren is erger dan de operatie en de tijd er na.
    Ik heb 9 kiezen later trekken toen ik 9 was. Je hoef echt niet bang te zijn.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Veel succes! (flower)

    succes er mee ik hoorde van me moeder dat me zus (BeRavenclaw) door de spuit bijna de kaakchirurg bijna sloeg :'D


    Shoganai i ne~

    BeHuffelpuf schreef:
    succes er mee ik hoorde van me moeder dat me zus (BeRavenclaw) door de spuit bijna de kaakchirurg bijna sloeg :'D

    En geschopt *kuch* Die stoel had ik bijna vermoord..


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    relax! je moet er nu gewoon niet aan denken. just let it come. veel succes!


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO

    Ik moet twee september ook mijn 4 wijsheidstanden laten trekken. Ook onder narcose.


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov