Ik heb aan het begin van de vakantie niet normaal erge ruzie met een vriendin van me gekregen. We hebben het toen wel geprobeerd uit te praten, en we hebben niet echt ruzie meer, maar de vriendschap is wel zo goed als over. Ze zei ook dat ze door hoe ik tegen haar heb gedaan (ik voelde me rot op school, zij was mijn enige vriendin, reageerde dat af op haar etc.) geen zin meer had om met me om te gaan. Alleen tijdens het laatste gesprek dat ik met haar had zei ik dus "misschien kunnen we elkaar in de vakantie gewoon even met rust laten, en het daarna opnieuw proberen."
Toen antwoordde ze met ja dat is misschien nog wel een idee. Op dat moment bedacht ik me dat ik haar in de laatste week van de vakantie wel zou kunnen sms'en of ze iets leuks wilde doen, dat het dan misschien weer goed zou komen.
Maar nu is dat over 3 weken en ben ik er niet meer zo zeker van dat dat gaat werken, en of ze dat ene dat dat wel een idee was gewoon zei om er even vanaf te zijn. Daarom wil ik even hulp met de tekst van dat sms'je. Ze weet dat ik spijt heb, dat hoeft er dus niet echt meer in. Maar kan iemand me helpen? Want dit is echt mijn laatste kans om het nog goed te maken, en die wil ik niet verkloten...
Edit: Ik heb er iets van weten te maken:
Hee, hoe is je vakantie? Misschien vind je dit een heel stom idee maar ik wilde vragen of je zin hebt om volgende week iets leuks te gaan doen, stad ofzo.. Ik heb iig superleuke vakantie, voel me zoveel beter nu.. & hoop dat t ook zo blijft. Maar ik mis je echt, en dat meen ik.
x
Goed, of moet ik nog iets eraan veranderen?
[ bericht aangepast op 5 aug 2011 - 11:29 ]
Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.