• - Justin Drew Bieber.


    De doodnormale Daisy Brynn en Justin Drew Bieber worden smoorverliefd op elkaar na dat ze elkaar hebben ontmoet op het treinstation. Ze weten dat het een uitdaging zal worden om hun relatie stand te houden. Maar kan Daisy het aan, de roem en fame van Justin? Wie stuurt al die berichtjes naar Daisy? En waarom wordt Justin plots zo onzeker?
    Hold on, put you're seat belt on, cuz' It's going to be a bumpy ride!


    Daisy Brynn

    Behoedzaam loop ik door de gangen van het station, op zoek naar het juiste perron. Geirriteerd schud ik mijn hoofd wanneer ik zie dat ik voor de zoveelste keer verkeerd ben gelopen. En ik ga het dus echt niet vragen, dan kom ik vast weer over als één of ander dom blondje dat nog nooit op een station is geweest. Oké, ik ben blond, en soms een beetje dom... En nog nooit op een station geweest, maar hé, dat weten hun niet! Ik glimlach tevreden als ik eindelijk het perron arriveer waar ik moet zijn. Nieuwschierig kijk ik om me heen, kijkend welke mensen me gaan vergezellen in de trein. Mijn oog blijft hangen bij een jongen, hij komt me bekend voor. Hij komt me heel bekend voor... Snel zet ik een verleidelijk lach op en paradeer door de mensen massa richting de jongen. Zachtjes tik ik tegen zijn schouder waardoor hij verschrikt opkijkt. Ik zie hoe hij nog snel zijn oordopjes uit zijn oren trekt en me dan vragend aankijkt. 'Kan ik je ergens mee helpen?' Vraagt hij wanneer ik tot zijn verbazing alleen maar naar hem kijk. 'Ja, ik heb nog nooit met de trein gereden en vroeg me dus af of ik je mag vergezellen bij de reis?' Hij is even stil en lijkt te twijfelen 'Alsjeblieft?' Vraag ik op mijn allerliefst. Hij kijkt me doordringend aan een zucht dan verslagen 'Dat lijkt me gezellig,' brengt hij uit en glimlacht breedt naar me. 'Ik ben Daisy,' ik glimlach naar hem en steek mijn hand uit die hij vrijwel meteen vast pakt en schudt. 'Justin,' zegt hij grinnikend.

    -Doen, niet doen?
    -Ideeën?
    -Melden als de storie er is?


    Forever.

    En nu zit eht liedje Defying Gravity in mn hoofd =_=

    -Doen, niet doen?
    Moet je zelf weten
    -Ideeën?
    Het is jou verhaal, niet het mijne
    -Melden als de storie er is?
    Ik lees geen Justina Bieber

    En nu moet ik zorgen dat dat liedje uit mn hoofd gaat =_=


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    -Doen, niet doen?
    Klinkt leuk, dus doen :3
    -Ideeën?
    Neinz ;x
    -Melden als de storie er is?
    Yes please


    Trust me. I'm the doctor

    -Doen, niet doen?
    Doen, het klinkt leuk en dat van die berichtjes is wel spannend ^^
    -Ideeën?
    "Nieuwschierig" even in "Nieuwsgierig" veranderen, in het eerste stukje. Verder heb ik voor de story geen ideeën, wat wel zou kunnen is dat Justin iets met de berichtjes te maken heeft?
    -Melden als de storie er is?
    No thank you, ik lees niet zo graag Bieberstories. Maar wie weet dat ik zelf wel eens een kijkje neem als ik 'm op je profiel zie staan.


    “Love is a contradiction.”

    Doen, niet doen?
    er zijn al veel te veel stories met hetlzelfde ding alleen telkens een andere naam, dus.. idk, vraag het aan fans? en je moet schrijven voor je plezier
    -Ideeën?
    nope.
    -Melden als de storie er is?
    nope, ik lees geen jdb


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    Ballad schreef:
    -Doen, niet doen?
    Doen, het klinkt leuk en dat van die berichtjes is wel spannend ^^
    -Ideeën?
    "Nieuwschierig" even in "Nieuwsgierig" veranderen, in het eerste stukje. Verder heb ik voor de story geen ideeën, wat wel zou kunnen is dat Justin iets met de berichtjes te maken heeft?
    -Melden als de storie er is?
    No thank you, ik lees niet zo graag Bieberstories. Maar wie weet dat ik zelf wel eens een kijkje neem als ik 'm op je profiel zie staan.

    Het is juist de bedoeling dat Justin niks weet er over, haha (:
    Ik denk dat ik er een thriller van ga maken..


    Forever.