• Lol, ik heb zo scooterrijles. Stiekem vind ik dit supergrote onzin, aangezien scooterrijden net fietsen is, alleen dan ga je 60 km per uur ipv van 10. En je hoeft niet te trappen, haha.
    En dan ook nog eens examen dinsdag, woehoehoe. Geldverspilling.


    Ik ben gemeen xoxo

    Haha, lijkt mij wel fijn! Veel plezier en zorg dat je niet in een gracht of afgrond rijdt he xD

    CurlyBubbles schreef:
    Haha, lijkt mij wel fijn! Veel plezier en zorg dat je niet in een gracht of afgrond rijdt he xD

    Wageningen staat ook op het topje van een grote berg, dus het gevaar om van een afgrond te rijden is supergroot. (krul)


    Ik ben gemeen xoxo

    Ik zou dat niet doen en een jaar langer wachten en dan mijn autp rijbewijs halen.


    Food.

    Oeioei ik houd mijn hard vast (: Ik zal alvast een kaartje met veel beterschap kopen xD

    Emerge schreef:
    Ik zou dat niet doen en een jaar langer wachten en dan mijn autp rijbewijs halen.

    Ik ga ook mijn autorijbewijs halen op mijn achttiende, maar ik vind een scooter leuker dan een auto, haha. -behalve als hij niet opgevoerd is, dan gaat ie kapot sloom ><-


    Ik ben gemeen xoxo

    Ttsjah, ik hoefde geen scooterrijles te nemen toen ik zestien was (:


    Leef de dag, zoals je nooit hebt geleefd.

    Ik heb wel gewacht, en heb op mijn 20e mijn rijbewijs gehaald. Maar ik ga binnenkort alsnog een brommer kopen denk ik (:

    [ bericht aangepast op 4 aug 2011 - 20:36 ]


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg