• volgende week ga ik een week op kamp en we gaan wss heel veel naar het strand. dus ik kom er vandaag achter van: 'owjeej, dan kan ik beter mn benen ontharen.' maar.. als ik het scheer dan krijg ik alweer stoppeltjes na drie dagen. dus... ik pakte de epilady. en AUWAUWWAAAUUUWWWW. dat doet echt facking pijn XD ik heb nu één been gedeeltelijk onthaard.. en ik moet die andere ook nog )':
    wish me luck..


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Ha, zo leuk om een jongen te zijn :Y) Ook al lijk ik net een faun met mijn harige beentjes, ik hoef ze niet te ontharen :D


    quidquid excusatio prandium pro

    Alwinasaurus schreef:
    Ha, zo leuk om een jongen te zijn :Y) Ook al lijk ik net een faun met mijn harige beentjes, ik hoef ze niet te ontharen :D


    Blijf dan maar uit mijn buurt:Y)


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Alwinasaurus schreef:
    Ha, zo leuk om een jongen te zijn :Y) Ook al lijk ik net een faun met mijn harige beentjes, ik hoef ze niet te ontharen :D

    Ielg gétver.
    Ik vind eigenlijk dat mannen die op behaarde apen lijken zich ook moeten scheren :3

    Ot: ik zweer bij m'n Venus breeze scheermesje, het maakt me niet uit dat ik elke 2 dagen me moet scheren /en zo lang achter elkaar is het ook niet eens goed weer hiero.


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Bij mij mislukt ontharingscrème altijd... >~< Ligt dat aan mij, ofzo?
    Dus ik ook een epilady gekocht, maar ik moet toch altijd veel moed verzamelen voor ik dat ding gebruik. Daarnaast is het resultaat niet echt wauw, vind ik... Maar 't is beter dan scheren, dat is bij mij echt lelijk.


    Am I gay? I am ecstatic!

    De eerste keer is het ergst, gewoon even doorbijten (:


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    Fellatio schreef:
    (...)

    Blijf dan maar uit mijn buurt:Y)


    Eeecht niet! Ik kom in een stel hotpants naar je toe :D Als mijn ballen er niet in worden afgeknepen tenminste.. xD

    Illuminati schreef:
    (...)
    Ielg gétver.
    Ik vind eigenlijk dat mannen die op behaarde apen lijken zich ook moeten scheren :3

    Ot: ik zweer bij m'n Venus breeze scheermesje, het maakt me niet uit dat ik elke 2 dagen me moet scheren /en zo lang achter elkaar is het ook niet eens goed weer hiero.


    Ik lijk niet op een behaarde aap! Ben kaal boven me middel, daaronder is het harig, daarom een faun xD


    quidquid excusatio prandium pro

    Fellatio schreef:
    (...)

    Drm is het dan bij kerels leuker ;D

    Tuurlijk het zou ook niet zo zijn. xD


    Things will go as they will; and there is no need to hurry to meet them.

    Alwinasaurus schreef:
    Ha, zo leuk om een jongen te zijn :Y) Ook al lijk ik net een faun met mijn harige beentjes, ik hoef ze niet te ontharen :D

    Ach niets mis mee toch. Ik ben wel iets harige dan een faun, maar gelukkig nog net geen behaarde aap. xD


    Things will go as they will; and there is no need to hurry to meet them.

    Lycaon schreef:
    (...)
    Ach niets mis mee toch. Ik ben wel iets harige dan een faun, maar gelukkig nog net geen behaarde aap. xD


    Pfff, als ik daarop zou lijken zou ik me borst maar gaan scheren, wil geen aap lijken xD

    Aan de andere kant, als ik t goeie kapsel neem lijk ik dan net op een teddybeer! :D


    quidquid excusatio prandium pro

    Alwinasaurus schreef:
    (...)

    Pfff, als ik daarop zou lijken zou ik me borst maar gaan scheren, wil geen aap lijken xD

    Aan de andere kant, als ik t goeie kapsel neem lijk ik dan net op een teddybeer! :D

    Whahaha ik ga echt niet me borst scheren. Laat dat haar daar maar lekker groeien. :Y)


    Things will go as they will; and there is no need to hurry to meet them.

    Lycaon schreef:
    (...)
    Whahaha ik ga echt niet me borst scheren. Laat dat haar daar maar lekker groeien. :Y)


    Oeh, maar wat nou als je straks wordt uitgescholden als je zonder shirt rondloopt in de zomer omdat mensen denken dat je een bontjas aanhebt? :P

    Denk dat als dat me overkomt dat ik me dan ga scheren xD (gelukkig loop ik nooit zonder shirt rond)


    quidquid excusatio prandium pro

    Alwinasaurus schreef:
    (...)

    Oeh, maar wat nou als je straks wordt uitgescholden als je zonder shirt rondloopt in de zomer omdat mensen denken dat je een bontjas aanhebt? :P

    Denk dat als dat me overkomt dat ik me dan ga scheren xD (gelukkig loop ik nooit zonder shirt rond)

    Ik ook bijna niet, alleen thuis. En anders trek ik me er weinig van aan. xD


    Things will go as they will; and there is no need to hurry to meet them.

    Mijn haartjes zijn vrij lichtblond dus hoef ik ze niet te scheren. (':


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    Lycaon schreef:
    (...)
    Ik ook bijna niet, alleen thuis. En anders trek ik me er weinig van aan. xD


    Ikke ook dan niet xD Ik vindt t te koud. Heb t altijd koud, daarom zou ik juist een vacht wile :C


    quidquid excusatio prandium pro

    Heb geen last van stoppels :Y)


    Owl you need is love.