Hale schreef:
Nou...
Soms kreeg ik geen hoogte van mijn vriend.
Meneer slaapt bij mij. En als hij wakker word is hij ook meteen weer weg en komt midden in de nacht pas weer aanwaaien. En dan is hij weer lieff enzo. De jongen op wie ik verliefd werd.
Terwijl mijn beste vriend het lieft de hele dag bij me wil zijn.
En moeite voor me doet en me ook gewoon knuffelt omdat hij me graag ziet en niet alleen op de ik-wil-je-neuken manier.
damn...
Het leuke is dat de meisjes uiteindelijk toch voor optie 1 kiezen, en dat de meneer die der altijd voor hun is vervolgens moet aanhoren hoe kut hun vriendjes zijn (okay, moet bij iedere jongen en meisje, maar in dit geval doet t pijn)
Maar mocht je hem niet op die manier leuk vinden, dan moet je ook geen relatie met hem beginnen. Want dat leidt ook alleen maar tot ruzie, en daaraan gaat je relatie en misschien je vriendschap kapot.
En misschien trekt het bij, maar ik vind hem er nu niet zo goed mee omgaan eigenlijk. Als degene die er altijd voor je is zou hij jou ook een beetje moeten steunen, liefst onpartijdig natuurlijk, maar is niet raar als hem dat niet lukt. Het is denk ik ook moeilijk voor jou.
ik hoop dat wat je ook kiest goed terechtkomt
quidquid excusatio prandium pro