• Mijn beste vriend is dus verliefd op me...

    En nu is hij me aan het bestoken op hyves met leidjes zoals deze:



    En smsjes zoals deze:
    Maak de juiste keuze shawty


    Fijn heel fijn...

    En dat terwijl ik al een vriend heb...

    [ bericht aangepast op 3 aug 2011 - 17:04 ]

    Denk goed na. Wil je een goede vriendschap behouden en je vriend houden, of een relatie die misschien kapot gaat en geen vriendschap meer overhouden?

    [ bericht aangepast op 3 aug 2011 - 17:04 ]


    I hope heaven needs you more than I do now.

    Ew-ig liedje

    Maarja, je moet erover nadenken of je een relatie met hem zou willen, en zo ja, of je het uit zou maken met je vriend daarvoor.

    In ieder geval zou ik hem vragen om te stoppen met die liedjes en dat soort smsjes, dat lijkt me ook niet makkelijk voor jou en een beste vriend hoort daar rekening mee te houden :Y)


    quidquid excusatio prandium pro

    Wat een lul om druk te zetten achter jullie relatie. Egocentric ass.


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik zou niet voor de mooiboy gaan HAHAH.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    ga voor diegene van wie je houdt. Als dat je huidige vriend is laat je dan niet ompraten door je beste vriend, denk ik dan. Zoals ik het aanvoel pusht hij je een beetje om met hem iets te beginnen, het is toch je eigen keuze :S


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    Ik stel mijn mening even bij nu je wat reactie's hebt gegeven. Je klinkt niet echt zegmaar op de manier, 'ik wil super graag nog bij mijn vriendje blijven.' Sorry als dat wel is. Maar dat haal ik eruit, ik zou gewoon doen wat het beste voor je is. En wie je leuk vind etc.

    [ bericht aangepast op 3 aug 2011 - 17:27 ]

    uhm, zeg hem dat ik een crush had op mijn beste vriendin maar het hem toch nog gunde om hem samen te brengen met n ander meisje, al maakte het mij kapot?

    want dat is vriendschap, en als hij dan zogezegd van je 'houd' zal hij je wel je vriendje gunnen.


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    Grizzly schreef:
    uhm, zeg hem dat ik een crush had op mijn beste vriendin maar het hem toch nog gunde om hem samen te brengen met n ander meisje, al maakte het mij kapot?

    want dat is vriendschap, en als hij dan zogezegd van je 'houd' zal hij je wel je vriendje gunnen.


    Geen idee wat je met het eerste gedeelte bedoelt, maar ik geloof dat ik snap wat je zegt en ikke ben het hier mee eens :Y)


    quidquid excusatio prandium pro

    Nou...

    Soms kreeg ik geen hoogte van mijn vriend.

    Meneer slaapt bij mij. En als hij wakker word is hij ook meteen weer weg en komt midden in de nacht pas weer aanwaaien. En dan is hij weer lieff enzo. De jongen op wie ik verliefd werd.


    Terwijl mijn beste vriend het lieft de hele dag bij me wil zijn.
    En moeite voor me doet en me ook gewoon knuffelt omdat hij me graag ziet en niet alleen op de ik-wil-je-neuken manier.



    damn...

    Enige wat ik je kan zeggen is 'denk goed na'


    La credenza è una medicina contro il timore

    Hale schreef:
    Nou...

    Soms kreeg ik geen hoogte van mijn vriend.

    Meneer slaapt bij mij. En als hij wakker word is hij ook meteen weer weg en komt midden in de nacht pas weer aanwaaien. En dan is hij weer lieff enzo. De jongen op wie ik verliefd werd.


    Terwijl mijn beste vriend het lieft de hele dag bij me wil zijn.
    En moeite voor me doet en me ook gewoon knuffelt omdat hij me graag ziet en niet alleen op de ik-wil-je-neuken manier.



    damn...


    Het leuke is dat de meisjes uiteindelijk toch voor optie 1 kiezen, en dat de meneer die der altijd voor hun is vervolgens moet aanhoren hoe kut hun vriendjes zijn (okay, moet bij iedere jongen en meisje, maar in dit geval doet t pijn)

    Maar mocht je hem niet op die manier leuk vinden, dan moet je ook geen relatie met hem beginnen. Want dat leidt ook alleen maar tot ruzie, en daaraan gaat je relatie en misschien je vriendschap kapot.
    En misschien trekt het bij, maar ik vind hem er nu niet zo goed mee omgaan eigenlijk. Als degene die er altijd voor je is zou hij jou ook een beetje moeten steunen, liefst onpartijdig natuurlijk, maar is niet raar als hem dat niet lukt. Het is denk ik ook moeilijk voor jou.

    ik hoop dat wat je ook kiest goed terechtkomt :Y)


    quidquid excusatio prandium pro

    Baby je hebt swagger...
    Toen ik je voor het eerst zag wist ik het meteen jij bent van mij.
    Ik zou je nooit laten gaan ik kan je gewoon niet weerstaan.
    Ik ga je never nooit kwetsen want ik ben je beste vriend.
    Jeweet dat ik om je geef,heb je probs sta ik daar gelijk.
    Never dat wij scheiden,zelfs na de dood gaan we bij elkaar blijven x


    Weer zo smsje...


    Best lieff maar...

    Grizzly schreef:
    uhm, zeg hem dat ik een crush had op mijn beste vriendin maar het hem toch nog gunde om hem samen te brengen met n ander meisje, al maakte het mij kapot?

    want dat is vriendschap, en als hij dan zogezegd van je 'houd' zal hij je wel je vriendje gunnen.
    ik weet niet of jongens ook zo denken..


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    Hale schreef:
    Baby je hebt swagger...
    Toen ik je voor het eerst zag wist ik het meteen jij bent van mij.
    Ik zou je nooit laten gaan ik kan je gewoon niet weerstaan.
    Ik ga je never nooit kwetsen want ik ben je beste vriend.
    Jeweet dat ik om je geef,heb je probs sta ik daar gelijk.
    Never dat wij scheiden,zelfs na de dood gaan we bij elkaar blijven x


    Weer zo smsje...


    Best lieff maar...


    ewwwwwwwwwwww... Hoezo wist ie gelijk dat je van hem was? Is ie je beste vriend geowrden ook al vond ie je leuk? O_O

    Seel schreef:
    (...)ik weet niet of jongens ook zo denken..


    *MASSIVE INTERNET MEP!*


    quidquid excusatio prandium pro

    Alwinasaurus schreef:
    (...)

    *MASSIVE INTERNET MEP!*


    Weetikveel...

    ....