• Ik ben zo bang.
    Mijn moeder staat dus nu echt op punt om een dosis medicijnen in te nemen zodat ze er niet meer is.
    ze is al 1 jaar Zwaar Depressief, en ze heeft al zoveel medicijnen gehad , dat er nog maar heel weinig zijn, en ze werken maar niet.
    Ze belooft me dat ze et niet doet, maar als het nog langer doorgaat hoe het nu is, dan houd ze dat niet vol.
    Ik ben bang om haar te verliezen, en ga aub niet zeggen van ga praten met haar, dit kan niet, ik heb al 1000000 x met er gepraat.
    Iedere ochtend weer, van 6 tot 12, janken, ik wil dood, enz. enz. en dan nog de hele dag door
    Nja, ik ben echt ban om haar te verliezen, en ik wil me er een beetje op kunnen voorbereiden, want ik weet dat het gaat gebeuren, ik voel het gewoon, mr elke keer als ik me er op voor wil bereiden, barst ik in janken uit.

    Ze loopt al een jaar langs de Psychiater en psychologen en is al een half jaar opgenomen in het ziekenhuis, mr als ze daar weer heen moet, loopt ze weg >.<

    [ bericht aangepast op 3 aug 2011 - 17:03 ]


    Where words fail, music speaks

    dan zou ik zeggen praat er met iemand anders over want dit kan jij niet volhouden. Zo maakt je moeder niet alleen zichzelf kapot maar ook jou!


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    Ik wens je veel sterkte, en ik hoop dat ze het niet doet.
    Ik wou dat ik meer voor je kon doen, maar, sorry, ik kan niets bedenken, behalve je heel veel sterkte wensen!


    Am I gay? I am ecstatic!

    Oh my :o wat erg! :o Ik heb echt medelijden met je :o, ok ik wil je graag helpen.. kan ze misschien niet naar een psychiater? Of naar een opvanghuis waar ze mensen opnemen die een in de war zijn? Want die zijn er, ik was een keer verdwaald en toen liep ik zo'n huis binnen om de weg te vragen..
    Oh my.. ik zou het me gewoon niet kunnen voorstellen om mijn moeder nu te verliezen.. veel beterschap toegewenst! :3 En ik hoop dat het snel beter met haar gaat!

    [ bericht aangepast op 3 aug 2011 - 17:00 ]


    Remember: Happiness is a way of travel, not a destination - Roy Goodman

    Ja mijn moeder begint ook stilaan depressief te worden en zelf ben ik dat ook een hele tijd geweest, maar het gaat alweer beter.7Veel sterkte.x

    Ik hoop dat ze beter word <'3

    Het spijt me, maar volgens mij moet jouw moeder dringend naar een psychologe.


    Has no one told you she's not breathing?

    Delirious schreef:
    Het spijt me, maar volgens mij moet jouw moeder dringend naar een psychologe.
    Daar kotm ze al een jaar, en ook bij een psychiater


    Where words fail, music speaks

    Seel schreef:
    dan zou ik zeggen praat er met iemand anders over want dit kan jij niet volhouden. Zo maakt je moeder niet alleen zichzelf kapot maar ook jou!


    None but ourselves can free our minds.