• Hello darlings, even een snelle update. :]
    Als ik m'n salaris deze week op tijd binnen krijg, vertrek ik 27 december. Zo niet, dan het eerstvolgende betaalbare ticket in januari ... Ik ga 3 maanden naar Nieuw Zeeland! Het is nu helemaal zeker, alleen nog even afwachten of het [please let it be] nog december is zodat we samen het nieuwe jaar in kunnen ... of begin januari het nieuwe jaar samen starten. En dan kijken of het me genoeg bevalt om er in de toekomst te gaan studeren/wonen met Val. :]
    3 hoeraatjes? _O_

    [ bericht aangepast op 3 aug 2011 - 14:09 ]


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Ik heb geen idee waar dit over gaat, maar:

    Gefeliciteerd!
    en.. hoera! hoera! hoera! *O*


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Escritura schreef:
    Ik heb geen idee waar dit over gaat, maar:

    Gefeliciteerd!
    en.. hoera! hoera! hoera! *O*


    Lol, ik denk alleen de mensen die mij hier nog kennen dat weten, maar ik ga naar Nieuw Zeeland om m'n vriend eindelijk weer te zien en dan 3 maanden te verblijven en verkennen daar. _O_


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    LAT-relaties, awesome *O* (no i'm not sarcastic, I have one)

    Nou, gefeliciteerd, ben blij voor je ^^ (Ook al ken ik je niet)


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Mmhmm. Thanks. :]
    We zijn al 4 jaar samen en de huwelijksplannen liggen op volgend jaar of i.i.g binnen nu en 2/3 jaar max. :]
    Ga nu kijken of het me bevalt om er eventueel in de toekomst te studeren en/of ook echt te gaan wonen. Weg uit dit pleurisland! _O_


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Superleuk :3
    Veel plezier alvast xD


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    hoera hoera hoera!
    ik ben blij voor je :Y)


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    Thanks! :]


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Nancy, I'm so happy for you! _O_
    Ik hoop echt dat het December nog kan, na al het gedoe wat er heeft moeten zijn voordat alles enigzinds op zijn pootjes kon belanden, vind ik wel dat je het verdient om zo snel mogelijk de allerbeste dagen te bereiken. Héel veel plezier en achteraf gaan we jou massaal uithoren over hoe het ging :9~


    Let it come and let it be

    Ik hoop echt voor je dat je in December al kunt gaan. Dus we zullen maar voor je hopen dat je baas iets heeft van 'laat ik het geld eventjes op tijd storten' :Y)


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    oh wat tof! Ik hoop voor je dat je in December al kan haha :Y)


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Thank you precious! Ik hoop het stiekem ook wel, want mijn [en de onze daarbij ook] stress is alleen maar erger geworden. Heb al een soort spastische zenuwtrekken dus veel langer moet het niet meer gaan duren! :'D
    Bijna een jaar geleden alweer dat ik 'm gezien heb ook nu ... :(
    En natuurlijk! Ik ga ook heel veel foto's maken dan om te laten zien! _O_


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Waauuuw, laten we duimen dat je 't binnen krijgt! Kickass!


    No growth of the heart is ever a waste

    Ohmygosh! Ik dacht eerst waar gaat dit over maar toen dacht ik, wacht ff, die username kan maar een iemand zijn :') Ik ken je van je verhalen haha. Maar ik ben zoooo blij voor je! Hopelijk kan het nog in December! ^^


    Rainbows on my staircase ~

    Ecanus schreef:
    Ik hoop echt voor je dat je in December al kunt gaan. Dus we zullen maar voor je hopen dat je baas iets heeft van 'laat ik het geld eventjes op tijd storten' :Y)


    Nou eerder - Laten we hopen dat de tickets voor die tijd niet gereserveerd worden want m'n baas zal wel op tijd zijn. x.x


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    EMIN3M schreef:
    Ohmygosh! Ik dacht eerst waar gaat dit over maar toen dacht ik, wacht ff, die username kan maar een iemand zijn :') Ik ken je van je verhalen haha. Maar ik ben zoooo blij voor je! Hopelijk kan het nog in December! ^^


    Haha, ja ik ging er maar van uit dat degene die me kennen of herkennen het wel zouden snappen en anders is het minder belangrijk. Ik ben te hyper voor zulke dingen op zulke momenten om het dan ook nog eens duidelijk te maken. :'D

    & Bedankt! :]

    [ bericht aangepast op 3 aug 2011 - 14:23 ]


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.