• Hmm ik heb geen idee waarom ik hier een topic voor aan maak, maar ik heb echt spijt van alles wat ik ooit heb gelogen en dat ga ik hier nu maar neerzetten, omdat ik het nergens anders kwijt kan en het goed voelt om het even ergens te vertellen.
    Ik maak er geen lang verhaal van en houd het kort; Ik heb meerdere keren tegen personen gelogen die me vertrouwden, mijn hele leven bij elkaar gelogen, en toen ging onze vriendschap kapot, en ja dat was mijn eigen schuld, dat weet ik. Maar ik wou graag een normaal persoon zijn, gewoon niet mezelf, ik ben saai. En zo heb ik al.. 4 vrienden verloren, die me vertrouwden, en op me rekende, terwijl ik gewoon heb gelogen.. damn me, ik wou gewoon normaal zijn.

    Oke ik leg wel even 1 situatie uit, ik had een jongen ontmoet in drachten, maar 1 keer, en toen spraken we verder op msn, we hadden het heel gezellig enzo, en ik voelde me helemaal niks tegenover hem omdat hij zichzelf durfte te zijn, leuke dingen had meegemaakt, etc. Dus ik ging allemaal dingen bedenken wat wel uitliep tot dingen zoals zelfmoord en alles, erg, I know. En toen heb ik het toch maar opgebiecht. Waarom? omdat hij er vroeg of laat toch zou achterkomen.

    Oh en dit was ongeveer een half jaar tot een jaar geleden, het verschilt wel per situatie.. dus niet net gebeurd, wil het alleen nu pas kwijt.

    Ook wel eens zoiets doms gedaan, waar je heel erg spijt van hebt? en dan bedoel ik niet een klein dom ding wat echt niks voorstelt.

    [ bericht aangepast op 2 aug 2011 - 23:59 ]


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”

    Het eerste wat ik me kan herinneren is dat ik had gelogen tegen mijn vriendje over iets wat zogezegd gebeurd was. Er was namelijk een meisje die al heel lang op hem verliefd was, en hij vond haar wel mooi en het voelde alsof ze een bedreiging was voor mij aangezien ik niet echt zo'n hoog zelfbeeld heb enzo. Ik ging eens bij hem slapen en vertelde hem dat'k dat meisje had gezien en dat'k zag dat ze werd opgepakt door de politie aan diefstal en van die dingen. Gewoon omdat ik hoopte dat ie haar op die manier minder leuk zou gaan vinden. This echt heel zielig, I know. Maar ik wist niet beter dat moment.


    Life begins at the end of your comfort zone

    Georgina schreef:
    Het eerste wat ik me kan herinneren is dat ik had gelogen tegen mijn vriendje over iets wat zogezegd gebeurd was. Er was namelijk een meisje die al heel lang op hem verliefd was, en hij vond haar wel mooi en het voelde alsof ze een bedreiging was voor mij aangezien ik niet echt zo'n hoog zelfbeeld heb enzo. Ik ging eens bij hem slapen en vertelde hem dat'k dat meisje had gezien en dat'k zag dat ze werd opgepakt door de politie aan diefstal en van die dingen. Gewoon omdat ik hoopte dat ie haar op die manier minder leuk zou gaan vinden. This echt heel zielig, I know. Maar ik wist niet beter dat moment.

    Wat jaloezie wel niet met je doet, en ik begrijp dat je niet beter wist op dat moment, het is best natuurlijk om dan jaloers te worden en vervolgens te liegen.


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”

    Ik heb vast wel dingen gelogen.
    Ik heb het gevoel dat ik al een tijdje lieg tegen een vriend van me..
    Hij zegt dat hij van houd, en hij weet dat ik niet van hem houd.
    Er zit best wel een afstand tussen ons. Maar ik heb het gevoel dat ik tegen hem lieg met het houden van.. Waardoor hij zich ellendig voelt enzo.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Raveleijn schreef:
    (...)
    Wat jaloezie wel niet met je doet, en ik begrijp dat je niet beter wist op dat moment, het is best natuurlijk om dan jaloers te worden en vervolgens te liegen.

    Ja, maar ik heb het nooit meer opnieuw gedaan. Ik voelde me er sowieso niet goed bij. In mijn volgende relatie ga ik echt nooooit meer liegen. Tenzij om bestwel :'D


    Life begins at the end of your comfort zone

    Georgina schreef:
    (...)
    Ja, maar ik heb het nooit meer opnieuw gedaan. Ik voelde me er sowieso niet goed bij. In mijn volgende relatie ga ik echt nooooit meer liegen. Tenzij om bestwel :'D

    Ohh, dat is al een goed begin/middenstuk!

    Fellatio, hoe kan hij weten dat je liegt met 'ik hou van je' enzo?


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”

    Over je edit,
    Ik snap wat je bedoelt. Ik ben zo jaloers op de meisjes die voor zichzelf op durven te komen en hun mening kunnen uiten, datik soms verkeerde gedachtes krijg en mezelf alleen maar meer naar beneden haal. Ik durf steeds minder en dat is echt mijn probleem.

    Raveleijn schreef:
    (...)
    Ohh, dat is al een goed begin/middenstuk!

    Fellatio, hoe kan hij weten dat je liegt met 'ik hou van je' enzo?


    Hij weet dat niet. maar ik heb het gevoel dat ik tegen hem lieg als ik zeg dat ik niet van hem houd snap je? Ik weet gewoon niet wat ik voel en of ik lieg ja of de nee, alleen ergens heb ik het gevoel van wel [beetje vaag..]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Celestial schreef:
    Over je edit,
    Ik snap wat je bedoelt. Ik ben zo jaloers op de meisjes die voor zichzelf op durven te komen en hun mening kunnen uiten, datik soms verkeerde gedachtes krijg en mezelf alleen maar meer naar beneden haal. Ik durf steeds minder en dat is echt mijn probleem.

    Ja inderdaad, dat is ook mijn probleem! die jongen durft voor zichzelf uit te komen, hij is emo + gay en gewoon echt.. nouja ik heb respect voor hem dat hij dan voor zichzelf durft uit te komen enzo, dat zou ik nooit durven, en daardoor verzin ik allemaal dingen. Maar nu niet meer, want op Quizlet is het gewoon anders, en je kunt hier jezelf zijn zonder dat je uitgemaakt word voor eh.. nouja ik weet zogauw niet iets.

    [ bericht aangepast op 3 aug 2011 - 0:05 ]


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”

    Fellatio schreef:
    (...)

    Hij weet dat niet. maar ik heb het gevoel dat ik tegen hem lieg als ik zeg dat ik niet van hem houd snap je? Ik weet gewoon niet wat ik voel en of ik lieg ja of de nee, alleen ergens heb ik het gevoel van wel [beetje vaag..]

    Ah zo, sorry, ik snap het al.
    Hmm.. ik zou het niet weten, want als je twijfelt.. dan kan ik er verder niks over zeggen, denk na wat je echt van hem vind, misschien dat je er dan uitkomt. Oh en het heeft er mee te maken wat jij 'houden van' vind, en wat hij daar van denkt..

    [ bericht aangepast op 3 aug 2011 - 0:07 ]


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”

    Raveleijn schreef:
    (...)
    Ja inderdaad, dat is ook mijn probleem! die jongen durft voor zichzelf uit te komen, hij is emo + gay en gewoon echt.. nouja ik heb respect voor hem dat hij dan voor zichzelf durft uit te komen enzo, dat zou ik nooit durven, en daardoor verzin ik allemaal dingen. Maar nu niet meer, want op Quizlet is het gewoon anders, en je kunt hier jezelf zijn zonder dat je uitgemaakt word voor eh.. nouja ik weet zogauw niet iets.

    Inderdaad.
    En op Quizlet kun je echt gewoon jezelf zijn. Ik had er in het begin nog wel moeite mee toen ik voor het eerst hier kwam. Maar na een tijdje durfde ik mezelf te tonen en iedereen was (is) gewoon zo aardig en vriendelijk.

    Raveleijn schreef:
    (...)
    Ah zo, sorry, ik snap het al.
    Hmm.. ik zou het niet weten, want als je twijfelt.. dan kan ik er verder niks over zeggen, denk na wat je echt van hem vind, misschien dat je er dan uitkomt. Oh en het heeft er mee te maken wat jij 'houden van' vind, en wat hij daar van denkt..


    Die laatste zin vat ik niet helemaal ;$


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Celestial schreef:
    (...)
    Inderdaad.
    En op Quizlet kun je echt gewoon jezelf zijn. Ik had er in het begin nog wel moeite mee toen ik voor het eerst hier kwam. Maar na een tijdje durfde ik mezelf te tonen en iedereen was (is) gewoon zo aardig en vriendelijk.

    Exactly! als ik zo door mijn forum history kijk was ik in het begin echt een manbitch + heel erg closed, maar nu gaat het wel, haha.

    Al kunnen hier soms wel ongestelde bitches zitten.
    Dat moest ik even kwijt, heb ik altijd al willen zeggen, hahaha.


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”

    Fellatio schreef:
    (...)

    Die laatste zin vat ik niet helemaal ;$

    Nou..
    ik kan het niet echt uitleggen, sorry.


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”

    Raveleijn schreef:
    (...)
    Nou..
    ik kan het niet echt uitleggen, sorry.


    Ok (: is goed.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Raveleijn schreef:
    (...)
    Exactly! als ik zo door mijn forum history kijk was ik in het begin echt een manbitch + heel erg closed, maar nu gaat het wel, haha.

    Al kunnen hier soms wel ongestelde bitches zitten.
    Dat moest ik even kwijt, heb ik altijd al willen zeggen, hahaha.

    Hahaha daar heb je groot gelijk in! :'D