• Ik ga het de aankomende tijd heel druk krijgen.

    Morgen moet ik werken, donderdag ga ik naar de Efteling, vrijdag moet ik werken, na het werk de trein naar Mitchell -3 uur- en dan naar zijn vader. Tot maandag, dan moet ik weer 3 uur naar huis en woensdag of donderdag 12 uur in de auto naar Frankrijk en daarvoor moet ik ook nog inpakken. D:


    Your make-up is terrible

    Ik ben net terug van mijn vakantie, dus er staat nog niet veel in de planning:'D Alleen dat ik vrijdag moet werken.


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Succes met alles. (:


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Haha zo iets heb ik nou ook al.
    Ik was zaterdag en zondag weg, gister en vandaag werken, morgen vrij maar heb het alsnog druk, donderdag weer werken en vrijdag op vakantie.


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    Ik heb het ook druuuuk!
    Morgen Krull/Jalis op bezoek, donderdag werken, vrijdag chillaxen, zaterdag werken, zondag inpakken, maandag inpakken, dinsdag Turkije jeej <3


    Life is hard and then we die

    Morgen heb ik theorie examen en daarna ga ik tot vrijdag naar mijn beste vriendin. Meer heb ik niet gepland (cat)


    -

    Daarom plan in nooit iets want dan word ik gek.

    Ik moet morgen naar de tandarts en ga morgenavond met papa naar de bios. Dat is de enige planning die ik heb. Naast uitslapen, met een vriend van me praten en nog meer uitslapen.


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Ik moet morgen naar de tandarts en misschien nog even naar een vriendin, donderdag niks doen en vrijdag tot maandag komt Nikki bij mijn vader <3. Dus ik heb het niet zo druk


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    ruilen? ik ben net terug van vakantie en heb het té rustig gewoon (cat)


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    het enige wat op mijn planning staat is deze donderdag met mijn ouders naar de dierentuin en de 11ste met een paar Q'ers naar de dierentuin. :'D


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson