• Ik luisterde net 2 liedjes van Justin Bieber en heb niet weggeklikt, ik zong zelfs mee. IK BEN GE HERSENSPOELD, gister nacht. Want normaal moest ik niks hebben van hem, en nu kon ik gewoon 2 liedjes meezingen. Oh gosh demons took control over me. : (

    En ik verveel me echt te pletter, wat moet ik doen? ik zit nu dus een sex scene van mijn verhaal te schrijven en het gaat nou niet bepaald goed. -pokerface-

    En kan iemand op hyves/facebook zien wie zijn profiel bezoekt? anders klopt straks de politie bij me aan dat ik een stalker ben.


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”

    nee op hyves facebook kan dat niet
    en treur niet, ik had ook pas een half liedje later door dat die van jb was en toen d8 ik.. hm dit liedje is zo slecht nog niet x]


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    GuitarsRock schreef:
    nee op hyves facebook kan dat niet
    en treur niet, ik had ook pas een half liedje later door dat die van jb was en toen d8 ik.. hm dit liedje is zo slecht nog niet x]

    GELUKKIG.

    Good, nu voel ik me niet meer alleen.


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”

    Raveleijn schreef:
    (...)
    GELUKKIG.

    Good, nu voel ik me niet meer alleen.

    samen baby zingen? *evil laugh*


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    op hyves kan je alleen zien wie je profiel bekijkt als je GoldMember bent, anders niet
    en op facebook kan dat niet

    You have the Bieber-Fever! O.O *runs away*


    Every word written is a victory against death | Michel Butor

    Basilisk schreef:
    You have the Bieber-Fever! O.O *runs away*

    Dat valt ook wel weer mee, ik vind z'n uiterlijk drie keer niks en dat ik nou een liedje kan meezingen is niet zo'n wonder, IEDEREEN kan baby zingen.

    @Schoenveter, phew, nu maar hopen dat hij geen goldmember word.


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”

    Raveleijn schreef:
    (...)
    Dat valt ook wel weer mee, ik vind z'n uiterlijk drie keer niks en dat ik nou een liedje kan meezingen is niet zo'n wonder, IEDEREEN kan baby zingen.

    prove it (wbw)


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Ik had het vandaag nog over walgelijke muziek, voor mij valt Justin Bieber daar onder ='D En zelfs ik kan baby mee zingen.. damnit, dankzij jou heb ik nu baby in mijn hoofd D:


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Ecanus schreef:
    Ik had het vandaag nog over walgelijke muziek, voor mij valt Justin Bieber daar onder ='D En zelfs ik kan baby mee zingen.. damnit, dankzij jou heb ik nu baby in mijn hoofd D:

    Zie je, jij kan ook baby zingen terwijl je het haat. <3

    @GuitarsRock, kom hier naartoe en ik zing baby voor je, wat je toch niet wil want dan vallen je oren eraf.


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”

    Op Hyves kan je het wel zien, als je Goldmember bent.


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Raveleijn schreef:
    (...)
    Zie je, jij kan ook baby zingen terwijl je het haat. <3

    @GuitarsRock, kom hier naartoe en ik zing baby voor je, wat je toch niet wil want dan vallen je oren eraf.

    tuurlijk moet ik weer geld gaan uitgeven voor de trein (joehoe)
    ik wacht wel tot je een keer naar een meeting gaat
    ach met mijn brein ben ik dat dan toch alweer vergeten dus maak je geen zorgen (joehoe)


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.