• Dames, heren en andere levende wezens hier op Quizlet!
    ik moet jullie wat vertellen, als je geen gezeik wil horen, kun je beter dit berichtje weg klikken :)

    Nou, sommige van jullie weten dat ik 17 maanden lang een vriend heb gehad. nou het was helemaal lief en aardig. En nu is het ongeveer een jaar uit, en voel ik mezelf er nog steeds rot over, en zou hem aan de ene kant wel terug willen.
    Maar nu heeft een vriendin van mij hem gesmst, en hem een beetje voor de gek gehouden dat zij dat nummer van hem kreeg toen hij zat was. maar dat is helemaal niet waar, want dat heeft ze van mij. Toen heeft hij haar opgebeld (ik zat erlangs) en vroeg ze na een tijdje hoeveel ex-en hij heeft gehad. waarbij hij antwoord: "een, en dat is {meisje}" ik voel me nu ontzettend rot erover, aangezien 1½ jaar niet niets is, lijkt me..
    En nu heb ik het gevoel dat ik helemaal niets voor hem betekende..*zucht*

    [ bericht aangepast op 2 aug 2011 - 19:29 ]

    Wacht, mist hij jou ook? Of jij hem? Sorry, ik ben pas net wakker en snap het verhaal niet helemaal.


    I hope heaven needs you more than I do now.

    Carcass schreef:
    Wacht, mist hij jou ook? Of jij hem? Sorry, ik ben pas net wakker en snap het verhaal niet helemaal.


    Ik wil hem eigenlijk terug, maar hij doet de laatste tijd zo raar. dat ik hem misschien beter kan vergeten..

    bedoel je nou dat hij jou niet heeft genoemd??


    "Because I'm with you until the end of the line." - Stucky

    SuperManX schreef:
    bedoel je nou dat hij jou niet heeft genoemd??


    Ja hij heeft alleen een ander meisje genoemd. waarmee hij het 8 maanden mee gehad heeft ofzo.

    Je bedoeld dat hij antwoordde dat hij maar één ex had en dus toen de naam van iemand anders zei?

    In dat geval, wat een klootzak. Inderdaad, anderhalf jaar is niet niks, maar misschien is hij er zelf ook nog niet overheen en hij vermijd hij 't onderwerp daarom? Ik weet niet, eigenlijk :x


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Captivity schreef:
    (...)

    Ik wil hem eigenlijk terug, maar hij doet de laatste tijd zo raar. dat ik hem misschien beter kan vergeten..

    Oooh, ik heb het even opnieuw gelezen en ik snap het.
    Awh, sterkte meid, misschien is hij er zelf nog niet overheen of wist hij dat het meisje dat ie opbelde jou vriendin was?


    I hope heaven needs you more than I do now.

    Captivity schreef:
    (...)

    Ja hij heeft alleen een ander meisje genoemd. waarmee hij het 8 maanden mee gehad heeft ofzo.


    aha, dat is kut..


    "Because I'm with you until the end of the line." - Stucky

    Waarom wil je die sukkel nog terug?


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Wat een lul, zeg. Je bent beter af zonder 'em, girl.

    Maar misschien had die ex van jou jullie door toen je hem opbelde? Misschien wist hij dat je naast haar zat en zei hij het daarom om jou te kwetsen?


    ars moriendi