• Hihi. (: Ik stalk mijn hotmail.
    Ik ben aan het wachten op mijn activatiemail van Pottermore.
    Dus ik zit nu de hele tijd gestresd op mijn hotmailknopje te drukken. maar hij komt maar niet.

    Weet iemand of je je e-mail moet bevestigen binnen 48 uur vanaf het moment dat je je hebt geregistreerd of vanaf dat je die activatiemail krijg
    t?

    [ bericht aangepast op 2 aug 2011 - 13:08 ]


    Winter is coming.

    STUDIO schreef:
    Hihi. (: Ik stalk mijn hotmail.
    Ik ben aan het wachten op mijn activatiemail van Pottermore.
    Dus ik zit nu de hele tijd gestresd op mijn hotmailknopje te drukken. maar hij komt maar niet.

    Weet iemand of je je e/mail moet bevestigen binnen 48 uur vanaf het moment dat je je hebt geregistreerd of vanaf dat je die activatiemail krijg
    t?


    lees.de.fucking.F.A.Q's.Die.gemaakt.zijn.

    Activatiemail? Die 1e of die 2e? Want op die 2e kan je wel een maand wachten heb ik gehoord.


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Ik denk dat ze de eerste bedoeld (:


    You better put a condom on, if you're gonna act like a dick you need to dress like one.

    binnen 48 uur wanner je de mail hebt gekregen :'D


    Shoganai i ne~

    BeHuffelpuf schreef:
    binnen 48 uur wanner je de mail hebt gekregen :'D


    Okee. Danku. (:


    Winter is coming.

    Dat weet ik niet, ik ben er pas 5 minuten geleden achter gekomen wat Pottermore is. (krul)


    None but ourselves can free our minds.

    Fawkes schreef:
    lees.de.fucking.F.A.Q's.Die.gemaakt.zijn.


    Rustig maar hoor. Dat heb ik gedaan. Maar ik kon er niet uit opmaken of het nou vanaf je registratie of vanaf het krijgen van de mail was. Het zal wel aan mij liggen. Maargoed.

    [ bericht aangepast op 2 aug 2011 - 13:14 ]


    Winter is coming.

    STUDIO schreef:
    (...)

    Rustig maar hoor. Dat heb ik gedaan. Maar ik kon er niet uit opmaken of het nou vanaf je registratie of vanaf het krijgen van de mail was. Het zal wel aan mij liggen. Maargoed.


    Lees dan de rest van de story, er staat een foto van de mail die je krijgt, waarin letterlijk staat dat je die binnen 48 uur moet registreren.