• Ik sliep gister 4 uur en probeer gewoon mijn nachtrust nu te krijgen komen mijn buren aan met een fucking boor en damn wat een lawaai, serieus het houd niet op EN IK WIL SLAPEN.
    Wie Chris wakker maakt krijgt met.. mijn vuisten te maken.

    Argh kutburen ook altijd met hun fucking geboor!


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”

    Volgens mij bestaat er zo'n leuke regel die zegt dat je alleen van 10 tot 10 mag boren/herrie maken.

    [ bericht aangepast op 2 aug 2011 - 8:41 ]


    Your make-up is terrible

    Deden mijn buren ook, nu pak ik ze terug door 's ochtends, in de vakantie, keiharde muziek te luisteren *O*

    [ bericht aangepast op 2 aug 2011 - 8:47 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Heb je iets waar hard geluid uit kan komen?


    No growth of the heart is ever a waste

    Een paar dagen geleden zet ik middenin mijn 9 werkdagen, waarbij ik 10 uur per dag moest werken. -Zwart welliswaar
    Ik moet om half 1 beginnen en om 10 uur opstaan. Die vent van 2 deuren verderop was om half 9 met zijn klote-moker bezig! Jézus, pissed dat ik was!
    Gewoon op de deur bonken en schreeuwen dat ze dat maar later doen.


    Let it come and let it be

    Assassin schreef:
    Volgens mij bestaat er zo'n leuke regel die zegt dat je alleen van 10 tot 10 mag boren/herrie maken.


    klopt :3


    “If I had someone like that in my life, I’d be very happy indeed.” - Bradley James

    Bah, al een geluk heb ik een rustige buurt. Alleen wer ik vandaag wakker door mijn telefoon die raar deed, mijn telefoon was nl plat (en stond dus af) en m'n alarm ging ineens af en toen kwam er 'telefoon herladen' en toen viel die uit, twee keer. Toen heb ik de batterij er maar uit en terug in gedaan. :9~

    [ bericht aangepast op 2 aug 2011 - 10:34 ]


    None but ourselves can free our minds.

    Rustig, rustig. Het is maar een boor ^^

    Mijn buren doen druk en lawaaierig vanaf zeven uur 's ochtends tot half één snachts en dan kan ik ze zelfs horen hoesten aan de andere kant... --'
    En dan gaan ze klagen als wij een feestje geven en iedereeen tegen tienen weer weg is en er nog drie even staan te praten in de tuin... 0.o

    [ bericht aangepast op 2 aug 2011 - 12:18 ]


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Assassin schreef:
    Volgens mij bestaat er zo'n leuke regel die zegt dat je alleen van 10 tot 10 mag boren/herrie maken.

    Was dat niet vanaf 7 uur? :x


    Life has many different chapters, one bad chapter doesn't mean the end of the book.


    Lol ik was nadat ik dit topic maakte weer in slaap gevallen, ben nu weer sinds half 1 wakker, ik ben zo'n slaapkop.

    Assassin, ik hoop het, dan kan ik ze aanklagen.
    C18, sure! morgenochtend ga ik ze terugpakken.. en hoe.
    Countmein, heeft het gewerkt? : D

    [ bericht aangepast op 2 aug 2011 - 12:58 ]


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”

    xFelton schreef:
    (...)
    Was dat niet vanaf 7 uur? :x


    Nee, dat kan ik me niet voorstellen. Dat je dan op zaterdag en zondagmorgen al om zeven uur mag zitten boren.

    Het moet minimaal negen uur zijn, volgens mij


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    De wet zegt dat je van 8 uur tot 10 uur luid geluid mag maken, zo, ook weer opgelost.

    En ik ken het, bij ons doen mensen dat altijd als ze net verhuist zijn. Het lastige is, dat de muren hier ik weet niet hoe dik zijn en je een boorhamer moet gebruiken xo


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Assassin schreef:
    Volgens mij bestaat er zo'n leuke regel die zegt dat je alleen van 10 tot 10 mag boren/herrie maken.


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.