• Probleem 1:
    Ik zit op quizlet omdat ik fan ben van TH en daar graag over praat, maar ook omdat ik van schrijven hou. Maar als ik voor mezelf schrijf, leest niemand het en hier zijn sommige van jullie er gek op. Flo en DoraTRASH bijvoorbeeld. Ze zeggen dat ik een boek moet gaan schrijven over de verhalen die ik hier schrijf. Dan wel zonder TH. Dat ben ik ook aan het doen, maar als het dan op een begeven moment af is. Wil ik het uitgeven en er een echt boek van maken, maar hoe?
    Probleem 2:
    Ik acteer héél graag en veel. Ze zeggen op school bijv. dat ik het goed kon en erin door moest gaan, maar hoe? Ik ga bij de toneelclud op school, maar wil het ook graag doen buiten school. Bij ons is de toneelvereniging buiten school 300 euri per 30 lessen. Elke week 1 les. Als je dat uitrekend is het HEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEL duur en dus bijna niet te betalen. En met acteren fantaseer is dat ik ook best wel beroemd wil worden. Maar hoe? Ondekt worden zal ik toch nooit. :(
    Als dit niks wordt ga ik toch denk ik naar de universitare pabo, maarja (A)
    Reacties...?


    Fishy Does Rawrrr... Tiger Does Blub <3

    1: kluitman.nl
    2. bijbaantje zoeken? oppassen op irritante kleuters en daardoor ook een deel betalen

    1: kluitman.nl
    2. bijbaantje zoeken? oppassen op irritante kleuters en daardoor ook een deel betalen

    over punt 2. Ik heb geen geld nodig hoor xD


    Fishy Does Rawrrr... Tiger Does Blub <3

    (...)
    over punt 2. Ik heb geen geld nodig hoor xD
    waarom is het anders dan te duur?

    Altijd in jezelf blijven geloven , en je dromen nooit opgeven omdat iemand zegt dat je het niet kan.

    (...)waarom is het anders dan te duur?

    Weet niet waarom hun het zo duur hebben gemaakt, maar het is niet te betalen. En trouwens voor een bijbaantje ben ik nog te jong volgens de wet


    Fishy Does Rawrrr... Tiger Does Blub <3

    maar kijk in de kranten of er audities zijn. En anders moet je je inschrijven bij een castingsbureau. Kost wel wat, maar hun geven jou door of er audities zijn. Beter dan dat je op jezelf alles gaat opzoeken.

    maar kijk in de kranten of er audities zijn. En anders moet je je inschrijven bij een castingsbureau. Kost wel wat, maar hun geven jou door of er audities zijn. Beter dan dat je op jezelf alles gaat opzoeken.

    Ik denk dat ik dat maar eens ga doen... :D


    Fishy Does Rawrrr... Tiger Does Blub <3