• Omdat de vorige vol zat, is hier deel twee,


    Hier kan je lekker praten over Drarry (Draco+Harry), en plaatjes dumpen. (En ik weet dat er HP photo topics zijn, maar deze is dan wat gerichter op Drarry.)

    Als je Drarry niet leuk vind, is dat oké maar wees dan ook zo sportief om dit topic met rust te laten (:

    [ bericht aangepast op 7 aug 2011 - 19:38 ]


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Cockney schreef:
    Ik weet het (no_chears)
    Morgen ga ik mezelf dwingen te schrijven, maar vandaag lukt het echt niet :(

    geef niet, als het niet gaat
    ik begrijp het wel


    Cool, neat, swell -Cry

    Cockney schreef:
    Ik weet het (no_chears)
    Morgen ga ik mezelf dwingen te schrijven, maar vandaag lukt het echt niet :(


    Ö Oh no!
    Misschien geeft een wandeling je inspi?

    Ik heb al gewandeld.
    Maar nu ben ik ook bezig met iets Harry Potter achtigs en ik heb in London de boeken gekocht dus als ik vanavond nog een beetje lees komt het wel in orde.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Cockney schreef:
    Ik heb al gewandeld.
    Maar nu ben ik ook bezig met iets Harry Potter achtigs en ik heb in London de boeken gekocht dus als ik vanavond nog een beetje lees komt het wel in orde.

    oeff
    n-n
    ik heb te veel inspiratie, ik heb inspiratie voor twee verhalen
    maar ik ben bang dat als ik ze alletwee schrijf ik helemaal in de war geraak of ik niet meer zo vaak ga kunnen schrijven
    :S
    Ik heb zelfs al een titel -.-'

    [ bericht aangepast op 12 aug 2011 - 17:19 ]


    Cool, neat, swell -Cry

    Bij mij is het probleem dat ik nu meer inspiratie heb voor een nieuw Drarry verhaal terwijl ik er maar één tegelijk wil schrijven.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Cockney schreef:
    Bij mij is het probleem dat ik nu meer inspiratie heb voor een nieuw Drarry verhaal terwijl ik er maar één tegelijk wil schrijven.

    ik wil er ook maar een tegelijk om dat ik 2 nooit vol hou
    maar ik heb inspiratie voor ze alletwee
    misschien ga ik ze alletwee uitschrijven maar op een ander moment activeren of zo
    ohh frustratie!!:S:S


    Cool, neat, swell -Cry

    Cockney schreef:
    Bij mij is het probleem dat ik nu meer inspiratie heb voor een nieuw Drarry verhaal terwijl ik er maar één tegelijk wil schrijven.


    Wees blij dat je probleem niet is dat je alles wel in je hoofd hebt maar het niet juist op papier krijgt. D:


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Orchideous schreef:
    (...)

    Wees blij dat je probleem niet is dat je alles wel in je hoofd hebt maar het niet juist op papier krijgt. D:

    oh dat heb ik ook soms
    dan wil ik juist gaan slapen, de laptop staat af en dan
    BAM
    een heel hoofdstuk in je kop en dan wil je het opschrijven, maar ben je het weer kwijt -.-"


    Cool, neat, swell -Cry

    Obliviatum schreef:
    (...)
    oh dat heb ik ook soms
    dan wil ik juist gaan slapen, de laptop staat af en dan
    BAM
    een heel hoofdstuk in je kop en dan wil je het opschrijven, maar ben je het weer kwijt -.-"


    Nee - ik weet dus hoe ik verder moet en waar ik heen wil, ik zie het zo voor me maar kan het niet onder woorden brengen. :')


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Haha, ik heb net mijn niet-geactiveerde Drarry verhaal afgeschreven en... Ik heb geen inspiratie meer voor een nieuw. =(

    Crushed schreef:
    Haha, ik heb net mijn niet-geactiveerde Drarry verhaal afgeschreven en... Ik heb geen inspiratie meer voor een nieuw. =(


    Af, als in, helemaal áf? o.o


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    ik heb het soms dat ik een hoofdstuk aan het schrijven ben en dan krijg ik al ideen voor het volgende hoofdstuk, ik ben raar


    Cool, neat, swell -Cry

    Orchideous schreef:
    (...)

    Af, als in, helemaal áf? o.o

    idd O.o


    Cool, neat, swell -Cry

    Jij niet alleen. xd Ik heb al een gebeurtenis die moet gebeuren terwijl er nog een heel deel tussen moet om het in elkaar te kunnen laten overlopen. :'D


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Orchideous schreef:
    Jij niet alleen. xd Ik heb al een gebeurtenis die moet gebeuren terwijl er nog een heel deel tussen moet om het in elkaar te kunnen laten overlopen. :'D

    ik ken het einde van mijn verhaal al x'D

    [ bericht aangepast op 12 aug 2011 - 17:31 ]


    Cool, neat, swell -Cry