• En alweer 8 :D

5 Boys

[ topic verplaatst door een moderator ]

It's like I'm finally awake - One Direction.

riverdale schreef:
    (...)ja ik had ook ergens gelezen dat ze hadden gezegt dat de single in augustus kwam, en de clip in september...

Ja dat zou best kunnen

What's so bad about being different?

riverdale schreef:
    The tour consisted of multiple stops within the UK and Ireland.

One Direction made an appearance on The Alan Titchmarsh Show on April 4, 2011 and Malik confirmed their debut single will be released in June 2011. The single has now been pushed back to being released in August in order to coincide with the launch of the new series of X Factor. While on the show, they also confirmed they are the new ambassadors for Pokémon. On 29 July 2011 the band made an appearance on Alan Carr: Chatty Man.

One Direction recently confirmed that they are currently working on beginning their own tour to the USA. They have also been hard at work on developing their debut album with X Factor coach Savan Kotecha.

Retailer Amazon.com listed the single as What Makes You Beautiful, to be released on 12 September but the link has since been removed.

neeeee, tour door amerika, kom nou naar nederland ):

Iedereen gaat altijd naar Amerika, maar de helft van Europa wordt overgeslagen. Ja dan komen ze in Frankrijk maar NL/BE/enz worden gewoon altijd keihard overgeslagen.

Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

Uhu. Naar Duitsland komen ze dan drie keer of zo, maar kleine landjes zoals wij worden overgeslagen. Terwijl we heel veel fans hebben? Dat blijkt namelijk weer bijvoorbeeld op Q. Pffffft.

You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

Chaperon schreef:
    (...)

Iedereen gaat altijd naar Amerika, maar de helft van Europa wordt overgeslagen. Ja dan komen ze in Frankrijk maar NL/BE/enz worden gewoon altijd keihard overgeslagen.
    ja inderdaad, het is altijd eerst amerika... dat is echt zoo niet leuk haha

If you spread your wings, you can fly away with me.

riverdale schreef:
    (...)dat vind ik echt sneu voor hun joh ;o

Bijna iedere fan was gek op Hannah o.O

Sylvain schreef:
    Uhu. Naar Duitsland komen ze dan drie keer of zo, maar kleine landjes zoals wij worden overgeslagen. Terwijl we heel veel fans hebben? Dat blijkt namelijk weer bijvoorbeeld op Q. Pffffft.
    ja inderdaad, ik weet zeker dat er in heel nederland best wel veel fans zitten, dus ze moeten gewoon hier heen komen.

oei wie maakt volgende topic?

Ik ga even weg.
    Doeggxxx(:

Cause there'll be no sunlight if I lose you, baby.

Sylvain schreef:

Exactly. JB had volgens mij wel 4 keer de ahoy vol kunnen krijgen.

Bam ze moeten gwn naar NL komen!!

Btw wie maakt nieuw topic zo?

What's so bad about being different?

Doeg (:

Chaperon schreef:
    (...)

Bijna iedere fan was gek op Hannah o.O
    ja inderdaad... ik vind het echt gewoon sneu.

Chaperon schreef:
    (...)

Exactly. JB had volgens mij wel 4 keer de ahoy vol kunnen krijgen.
    dat weet ik wel zeker, ik had geluk dat ik een kaartje had, maar ik kende genoeg mensen die er geen hadden.

riverdale schreef:
    (...)ja inderdaad... ik vind het echt gewoon sneu.

Ik ook en belachelijk. Ieder weldenkende fan beseft toch wel dat ze 0,000000001% kans maken. Dus waarom zouden ze singel moeten zijn.

riverdale schreef:
    The tour consisted of multiple stops within the UK and Ireland.

One Direction made an appearance on The Alan Titchmarsh Show on April 4, 2011 and Malik confirmed their debut single will be released in June 2011. The single has now been pushed back to being released in August in order to coincide with the launch of the new series of X Factor. While on the show, they also confirmed they are the new ambassadors for Pokémon. On 29 July 2011 the band made an appearance on Alan Carr: Chatty Man.

One Direction recently confirmed that they are currently working on beginning their own tour to the USA. They have also been hard at work on developing their debut album with X Factor coach Savan Kotecha.

Retailer Amazon.com listed the single as What Makes You Beautiful, to be released on 12 September but the link has since been removed.

neeeee, tour door amerika, kom nou naar nederland ):

Neeee ): waarom geen kleine tour door nl. ):

Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt

Cause there'll be no sunlight if I lose you, baby.