• laat maar ik weet het al het is de visagiste gdinges 8D

    en neej ik weet het de wereld vergaat niet maar ik zei ook ik gun hem een vriendin !. xd neej ik weet het kan ook een gewone vriendin zijn maar nou en iemand kan tog ook nieuwsgierig zijn?? :P

    neej ik ben niet boos x)


    (flower)


    My Foughts You Can't Decode

    maar, als je het hebt over dat meisje tijdens de vma's, kheb da ook al zitte denke! (kwou er misschien ook nog een topic over make, tot ik deze zag xD) ma, voor al degene die zeggen dat het gewoon zijn visagiste ofzoiets is, waarom knuffelt hij haar dan éérst, terwijl hij normaal toch wel eerst tom zou knuffelen, én ook veel langer dan de andere bij haar deden, of dat bill bij de rest van TH deed, en begin nu please niet op mijn reactie te zeiken dat ik bill nooit zal krijge, want dat wéét ik, en dat vind ik neit erg!!
    en ben btw een tom lover, géén bill lover, kvind het gewoon cool als ze een vriendin zoude hebbe :D



    ja nou kijk dat kan tog gewoon damn waarom denkt iedereen gelyk dat het zijn vriendin is tssss nou jaah vind egt gewoon niet kunnen.:S


    whahahaha neej joh grapje ik ben niet soow ja dat daaar dachtik nou ook aan daarom had ik die topic gemaakt alleen jah ze zeggen dat het de visagist was nou oke is goed (x


    My Foughts You Can't Decode