• Ja, derde zeurtopic. Ik voel me nog steeds zo kut zoals ik in de vorige twee topics heb beschreven, misschien nog wel kutter. Ik heb vannacht niet geslapen, ik viel pas in slaap rond half zeven vanochtend. Ik heb nu het gevoel dat ik elk moment in slaap kan vallen of flauw kan vallen. Ik ben verschrikkelijk misselijk, bij alles wat ik doe. Ik zie het echt niet meer zitten.
    Ik ben vrijdag naar een dieetiste geweest, en heb het daar verteld, omdat ik gewoon gek werd. Zij zei dat het lag aan mijn eetpatroon, dat ik te weinig eet. Ik geloof haar niet, dat kan gewoon niet. Ik heb nu twee dagen een dieet dat bestaat uit zes kleine maaltijden per dag, en ik voel me nog erger dan hiervoor. Ik heb wel weer eetlust, maar tijdens het avondeten is die weg. Ik ben nog steeds heel erg duizelig, ook al drink al veel meer dan hiervoor, en mijn buikpijn gaat niet weg.
    Ik word helemaal gek. Ik heb net mijn moeder gebeld, heb aan een stuk door zitten snikken en huilen, en het enige wat ze zegt is 'ik kan niet zoveel doen, ik bel morgenochtend wel een huisarts, maar ik denk dat die hetzelfde zegt'. Op de een of andere manier voel ik me verwaarloosd door mijn ouders. Ze vragen niets, ze verwachten dat ik goed eet, ook al kan ik dat niet, en ze denken nog steeds dat ik een leuke vakantie heb. Mijn hele vakantie is vernield omdat ik me zo voel, ik heb de meest kutte vakantie van mijn hele leven.
    Mijn moeder belt morgenochtend dus de huisarts, de vervangende. Ik zie er tegenop, maar ik wil er ook heel graag naartoe.

    Sorry voor weer zo'n zeurtopic, ik moet het gewoon kwijt, en mijn moeder luistert niet. Bedankt voor het lezen.


    Destroy what destroys you.

    Je zeurt helemaal niet, ik snap best dat je dit eruit wil gooien
    Ik heb hier geen ervaring mee maar ik wil je echt sterkte wensen.
    Praat is met je moeder, en dan niet via de telefoon, als je ze je echt ziet, kan een beeld altijd veranderen, en doet ze misschien wel meer voor je.


    Where words fail, music speaks

    Heel veel sterkte bij de huisarts! Ik hoop dat je nieuwe eetpatroon naderhand toch nog gaat helpen, of dat de dokter iets voor je heeft waardoor je beter wordt, of op z'n minst lekker kan slapen. Beterschap!


    “Love is a contradiction.”

    ILOVEHUNG schreef:
    Je zeurt helemaal niet, ik snap best dat je dit eruit wil gooien
    Ik heb hier geen ervaring mee maar ik wil je echt sterkte wensen.
    Praat is met je moeder, en dan niet via de telefoon, als je ze je echt ziet, kan een beeld altijd veranderen, en doet ze misschien wel meer voor je.


    Ze werkt vandaag, zo'n 60 km bij huis vandaan, en morgen werkt ze ook. En bedankt (:


    Destroy what destroys you.

    Ballad schreef:
    Heel veel sterkte bij de huisarts! Ik hoop dat je nieuwe eetpatroon naderhand toch nog gaat helpen, of dat de dokter iets voor je heeft waardoor je beter wordt, of op z'n minst lekker kan slapen. Beterschap!


    Bedankt (: <3


    Destroy what destroys you.