• Rollen deel 2 voor nieuw verhaal

    Snel doen!!!


    ChachaCore

    Rol: De 2e vriendin van Georg en dus 1 van de BF's
    Naam: Kim
    Leeftijd: 18 Jaar
    Karakter: Koppig,Bitchy,Geduldig
    Hobby's: Tv kijken,Lezen
    Muziek: Rock
    Foto: Kies maar 1 uit mijn fotobeok
    Klein tekstje: Hoii,ik ben dus Kim en ben half Chinees en half Nederlands. Ik ben best wel klein maar ook erg dun. Mij favorieten eten is Chinees eten en vooral als mijn moeder het maakt vind ik het erg lekker. Ik hou erg van de muziek zoals Cinema Bizarre en dat soort dus eigenlijk alles met rock. Ik heb 1 huisdier en dat is een zwrate kat maar ehhm ik ga nu dus DOEI!!



    Rol:Tweeling zusje& toekomstige vriendin Tom


    Naam: Annoeska

    Leeftijd: 18

    Karakter: Bitch , lief,

    Hobby's: skaten,zingen,shoppen

    muziek: rock,

    waarom deze rol?: omdat het wel eens leuk zou zijn dat ik de vriendin wordt van tom (heb deze nog nooit gekregen :( )

    foto: die da jij het beste vind (magj zelf kiezen)

    klein tekstje:
    Hii ik ben 18jaar geleden op dit wereldje gedropt zal ik maar zeggen, die rare ouders van muh noemden mij annoeska, eindlijk ben ik volwassen en ben ik van die kutsgool af , niemand die mij kan commanderen,
    ik haat het waneer ik niet kan skaten of shoppen, als het regent jak ik haat het mijn haar ligt dan nooit goed , ik weet andrs neit meer wat te vertellen dus
    Byeeee (H)


    Gilles (ll)

    Tweelingzusje <3 Info komt zo^^

    Rol: Tweelingzusje<3

    Naam: Felicit Hope

    Leeftijd: 16/17

    Karakter: lief, spontaan, koppig, snel jaloers, snel verliefd, gevoelig en betrouwbaar

    Hobby's: Hiphop

    muziek: Pop/rock

    waarom deze rol?: Omdat jij cool bent en ik denk datdeze Quiz ook erug cool gaat zijn <3

    foto: Dezelfde als jou zeker? Of anders hier deze ; http://farm4.static.flickr.com/3037/2518301192_e7db104b3d.jpg?v=0

    klein tekstje:

    Haaii lieverds <3

    Mijn naam is zoals je misschien al door mocht hebben Feliciti Hope en ik leef samen met mijn liefste tweelingzusje Silke al 16 jaar op deze planeet. jaja, zusJE ze is namelijk 5 minuten jonger als mij dus is ze mijn klein zusje. In mijn vrije tijd doe ik aan hiphop, shoppe, shoppen, weggaan met vrienden, shoppe, en shoppen. Yes, i'm a shop-a-holic you know. Maar, ik moet maar eens gaan want ik en Silke gaan shoppen.

    Ciaoz <3

    Rol: De 2e vriendin van Georg en dus 1 van de BF's
    Naam: Kim
    Leeftijd: 18 Jaar
    Karakter: Koppig,Bitchy,Geduldig
    Hobby's: Tv kijken,Lezen
    Muziek: Rock
    Foto: Kies maar 1 uit mijn fotobeok
    Klein tekstje: Hoii,ik ben dus Kim en ben half Chinees en half Nederlands. Ik ben best wel klein maar ook erg dun. Mij favorieten eten is Chinees eten en vooral als mijn moeder het maakt vind ik het erg lekker. Ik hou erg van de muziek zoals Cinema Bizarre en dat soort dus eigenlijk alles met rock. Ik heb 1 huisdier en dat is een zwrate kat maar ehhm ik ga nu dus DOEI!!


    Okway je hebt de rol ^^


    ChachaCore

    Rol: Tweelingzusje<3

    Naam: Felicit Hope

    Leeftijd: 16/17

    Karakter: lief, spontaan, koppig, snel jaloers, snel verliefd, gevoelig en betrouwbaar

    Hobby's: Hiphop

    muziek: Pop/rock

    waarom deze rol?: Omdat jij cool bent en ik denk datdeze Quiz ook erug cool gaat zijn <3

    foto: Dezelfde als jou zeker? Of anders hier deze ; http://farm4.static.flickr.com/3037/2518301192_e7db104b3d.jpg?v=0

    klein tekstje:

    Haaii lieverds <3

    Mijn naam is zoals je misschien al door mocht hebben Feliciti Hope en ik leef samen met mijn liefste tweelingzusje Silke al 16 jaar op deze planeet. jaja, zusJE ze is namelijk 5 minuten jonger als mij dus is ze mijn klein zusje. In mijn vrije tijd doe ik aan hiphop, shoppe, shoppen, weggaan met vrienden, shoppe, en shoppen. Yes, i'm a shop-a-holic you know. Maar, ik moet maar eens gaan want ik en Silke gaan shoppen.

    Ciaoz <3


    Je hebt de rol ^^
    xxx


    ChachaCore

    Joepie <3

    Dankje ^^

    Rol: voorlopige vriendin Bill

    Naam:rachelle

    Leeftijd:17

    Karakter:lief, behulpzaam, verlegen

    Hobby's: zingen,tekenen,skate-boarde

    muziek:avril lavigne-evanence

    waarom deze rol?: Bill is gewoon the Hot ^^ <333

    foto: http://www.girls-emo.com/wp-content/uploads/2007/12/1.jpg

    klein tekstje: ( komt nog) over je zelf of ? over de rol XD


    Haterszz shut you're mouth and shoot yourself dead

    Het lijkt me verstandig op het er dan bij te zetten?

    voorlopige vriendin tom.
    Naam:
    joyce
    Leeftijd:
    16
    Karakter:
    lief,spontaan,betrouwbaar,behulpzaam,grote mond,eigenwijs,koppig,naîf,jaloers,bitchi
    Hobby's:
    streetdance
    muziek:
    tokio hotel.r&b.hiphop.
    waarom deze rol?:
    Omdat ik eerst de voorlopige vriendin wouw zijn maar die al bezet is wil ik deze,en dus het lief zouw zijn moest ik hem krijge.
    foto:
    http://images.psxextreme.com/wallpapers/ps3/megan_fox_01.jpg
    klein tekstje:
    Héééj mensen.Ik ben joyce en ben 16.Ik houw nog al van mijn leven,niets ergs om over te zeggen.Ik ben de vriendin van tom,ik hoop dat het ook altijd zo blijft..maarja,je weet maar nooit he.Ik houw van shoppen,dat is een van mijn grootste verslavingen samen met partys,muziek,mijn vrienden..en dan vooral,streetdance.Ik ben er op mijn 5 jaar mee begonnen,en ik wil er later mijn carriëre van maken.Ik haat spinnen en regen,als de pest.Voor de rest?Moet je er zelf maar achter komen want ik ga weg nu,bye!<3

    Rol: Voorlopige vriendin Tom

    Naam: Michelle

    Leeftijd: 17?

    Karakter: Bitchy, soms gemeen, lief, koppig, eigenwijs, grappig, zelfverzekerd, sarcastisch

    Hobby's: Shoppen, feesten, gitaar spelen, zingen, dansen

    muziek: Pop/Rock/Rap

    waarom deze rol?: Het lijkt me super een tweelingzusje te spelen!

    foto: http://cdn.maximonline.com/uploadedCmsFiles/Slides/37_ashley_olsen_2980.jpg

    klein tekstje:

    Heey Lieverd!!

    Dit hierboven is een foto van mij x]. Ik ben verslaafd aan shoppen! En aan dansen, zingen en gitaar spelen. Ik houd super veel van muziek x], Ik heb ook een verslaving aan Chocolade x]. Maar ik moet gaan!

    Bubaai!



    Maar, op welke foto moet het tweelingzusje lijken? want die link doet het niet :O

    Rol: voorlopige vriendin Bill

    Naam:rachelle

    Leeftijd:17

    Karakter:lief, behulpzaam, verlegen

    Hobby's: zingen,tekenen,skate-boarde

    muziek:avril lavigne-evanence

    waarom deze rol?: Bill is gewoon the Hot ^^ <333

    foto: http://www.girls-emo.com/wp-content/uploads/2007/12/1.jpg

    klein tekstje: ( komt nog) over je zelf of ? over de rol XD


    Je hebt de rol ^^


    ChachaCore

    Maar, op welke foto moet het tweelingzusje lijken? want die link doet het niet :O


    op die van op men pasfoto met de roze


    ChachaCore

    Hmm sorry dat ik het zeg, maar hier is al ongeveer eenzelfde Quizje over. Namelijk een Quizje van RUNxBITCH.
    <3.


    -