• Ik wil nu al echt een hele tijd een navelpiercing. Dus na eindeloos lang smeken zegt m'n moeder van, ja het kan eigenlijk wel. Ik helemaal blij. M'n moeder daarna zeggen, vraag maar aan je vader. Die zei nee ): Oke, na doorzeuren zei m'n vader ook ja. Ik helemaal blij, data afspreken met m'n vriendin, want die laat een lippiercing zetten (:. Nou ik had dus 20 augustus afgesproken (waarom geen idee?) Ging mijn moeder ondertussen info vragen bij die man van de piercing-shop, want ze moest naar de slager en was toch in de buurt. Nou, zegt die man doodleuk, ja dan moet ze regelmatig ongesteld wezen, en kan ze nog een paar maanden wachten. Nu krijgt m'n vriendin haar lippiercing morgen, en ik mag mee kijken hoe die gepierced wordt, maar ik wil m'n navelpiercing. Fijn, nu is m'n moeder er ook nog op tegen. Dit wordt dus maandelang wachten, en hopen ):

    Sorry voor deze zeiktopic, maar ik moest het ff kwijt(cat)

    Thanks for reading btw.


    'Remember the good, never the bad. The best that you've known, is the best that you've had

    Niet gemeen ofzo, maar 13 is eigenlijk wel jong voor een piercing :x


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    Sorry, maar ik snap het ongesteld-worden gedeelte niet x'D Ik kan t ook niet helpen, ik ben blond :3 Ik snap t al :'D

    Maar On Topic,,
    Aaahh dat is wel echt kut hoor >.< Ik hoop dat je m toch snel krijgt (: Ik ben stiekem ook een tijd aan het denken over een lippiercing, maar ik weet nog altijd niet of ik m wel wil :'D

    [ bericht aangepast op 31 juli 2011 - 17:38 ]


    Inspiration can hit you any time

    Hoezo regelmatig ongesteld?

    ik ken verschillende personen van 13 die een navelpiercing lieten zetten en het dat jaar pas zijn geworden en dan ben je ook nog niet regelmatig.


    (Be)lieve in (you)rself

    Wtf? o.O
    Een meisje die in groep 6 zat had al een navelpiercing te vroeg, I know. Maar ik vind het bullshit dat je eerst regelmatig ongesteld moet zijn voor een píercing o.O


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Da's wel kut. Ik wil er ook een, maar dan moet ik eerst nog een beetje afvallen :'D

    Deep schreef:
    Da's wel kut. Ik wil er ook een, maar dan moet ik eerst nog een beetje afvallen :'D


    Haha, ik ben ook niet de lichtste ;x


    'Remember the good, never the bad. The best that you've known, is the best that you've had

    Illuminati schreef:
    Wtf? o.O
    Een meisje die in groep 6 zat had al een navelpiercing te vroeg, I know. Maar ik vind het bullshit dat je eerst regelmatig ongesteld moet zijn voor een píercing o.O


    Ja echt he, kutoverbezorgde moeder van mij D:


    'Remember the good, never the bad. The best that you've known, is the best that you've had

    SeverusSnape schreef:
    Hoezo regelmatig ongesteld?

    ik ken verschillende personen van 13 die een navelpiercing lieten zetten en het dat jaar pas zijn geworden en dan ben je ook nog niet regelmatig.


    Als je regelmatig ongesteld ben, groei je niet meer (:

    En het is bullshit D:


    'Remember the good, never the bad. The best that you've known, is the best that you've had

    BlueWolf schreef:
    Sorry, maar ik snap het ongesteld-worden gedeelte niet x'D Ik kan t ook niet helpen, ik ben blond :3 Ik snap t al :'D

    Maar On Topic,,
    Aaahh dat is wel echt kut hoor >.< Ik hoop dat je m toch snel krijgt (: Ik ben stiekem ook een tijd aan het denken over een lippiercing, maar ik weet nog altijd niet of ik m wel wil :'D


    Haha, gewoon doorzeuren dan maar. M'n vriendin neemt morgen een lippiercing (: Ik mag kijken^^.


    'Remember the good, never the bad. The best that you've known, is the best that you've had

    dulcetly schreef:
    Niet gemeen ofzo, maar 13 is eigenlijk wel jong voor een piercing :x


    Nooh, heel veel kinderen hebben er een, en het is echt mooi (:


    'Remember the good, never the bad. The best that you've known, is the best that you've had

    Huh, dat is raar. Maar 13 is ook echt heel jong voor een navelpiercing, vind ik dan.
    Zelf wil ik ook een piercing, die ik denk ik morgen dan laat schieten en dat mag, omdat ik dat zelf mag beslissen. : D


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”

    Amorous schreef:
    (...)

    Nooh, heel veel kinderen hebben er een, en het is echt mooi (:

    Heeft er ook te mee zien of je er ouder uitziet of je het lichaam van een 10-jarige hebt natuurlijk (:


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    Amorous schreef:
    (...)

    Als je regelmatig ongesteld ben, groei je niet meer (:




    Oohh, ik snapte het al niet. Da's echt kut, wist ik niet. ö Ik vind een navelpiercing ook erg mooi, maar ik zal toch echt moeten wachten tot mn 18de, ik krijg nooit toestemming van mijn vader. --' Maar 13 vind ik eerlijk gezegd ook wat jong hoor, ik ben zelf ook 13 en ik zou toch nog even wachten, al mocht ik.


    The first step to getting the things you want out of life is this: Decide what you want. ~ Ben Stein

    Illuminati schreef:
    Wtf? o.O
    Een meisje die in groep 6 zat had al een navelpiercing te vroeg, I know. Maar ik vind het bullshit dat je eerst regelmatig ongesteld moet zijn voor een píercing o.O


    None but ourselves can free our minds.

    Amorous schreef:
    (...)

    Haha, ik ben ook niet de lichtste ;x


    --'

    OT: Dan wordt het toch weer verder zeuren en zeiken, of je wacht gewoon. (:


    Opgeven is geen optie.