• Ik heb sinds kort een 'Penvriend' die op dit moment in het tweede huis van zijn ouders in Spanje zit.
    Ik mailde gewoon met hem, en na een tijdje stuurde we allebei een foto, en hij vertelde me helemaal dat hij hem had uitgeprint omdat hij me zo mooi vond op die foto. En ik mailde gewoon weer verder met hem. Ik vertelde hem ook dat mijn zus graag voor mijn verjaardag een weekeindje met mij weg wilt, en dat ik er zelf aan dacht om naar Amsterdam te gaan. Hij woont dan weer in Zandvoort, waar zijn ouders een strandtent hebben, en zei dat als we dat gaan doen dat we dan wel een keer langs mogen komen, dat hij dan in die strandtent voor ons zou gaan koken en dat hij dan zelfs een klein kado voor me wou gaan kopen, aangezien het dus voor mijn verjaardag is.

    Ik vertelde dit gisteren aan mijn beste vriend, die er gewoon om lacht er om en vind het grappig, dat hij mijn foto heeft uitgeprint en zo. Vandaag vertelde ik het aan een vriendin van me, die eerst vroeg of ik zeker wist of het geen pedo was, wat ik dus weet door de foto's en ten tweede dacht ze dat het een Loverboy is, terwijl ik hem dan nieteens vaak kan zien aangezien hij helemaal aan de andere kant van Nederland woont.

    Wat denken jullie, is hij een Loverboy of is hij gewoon lief? Want ik weet het nu niet meer, maar ik vind hem echt gewoon lief.

    Oke, misschien heb ik wel een hele slechte stap gezet, maar ik had hem verteld wat mijn vriendin had gezegd, en nu heeft hij het contact verbroken, Ik vind dit echt heel jammer, aangezien ik elke dag uitkeek naar een mailtje van hem, omdat die maailtjes akltijd leuk waren. Ik hoop dat ik ooit nog eens zo'n aardige penvriend kan vinden, want echt, ik vind dit heel erg jammer

    [ bericht aangepast op 31 juli 2011 - 13:26 ]


    "Longbottom, if brains were gold, you'd be poorer than Weasley, and that's saying something." - Draco Malfoy

    Hmm heb je hem al op cam gezien? Anders zou ik niet teveel ergens vanuit gaan c;


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Prongs schreef:
    Hmm heb je hem al op cam gezien? Anders zou ik niet teveel ergens vanuit gaan c;


    Nee, nog niet,maar ik heb wel foto's van hem gezien, en dan niet een maar een stuk of vijf


    "Longbottom, if brains were gold, you'd be poorer than Weasley, and that's saying something." - Draco Malfoy

    FreeHouseElf schreef:
    (...)

    Nee, nog niet,maar ik heb wel foto's van hem gezien, en dan niet een maar een stuk of vijf

    Vraag hem eens om te cammen of een foto met een sign te maken, zodat je zeker weet dat hij het is.


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    FreeHouseElf schreef:
    (...)

    Nee, nog niet,maar ik heb wel foto's van hem gezien, en dan niet een maar een stuk of vijf

    Ik zou er niet te snel van uit gaan dat hij dat is..
    Het kan goed zijn van wel, maar ik zou toch eens vragen dat hij zijn cam aanlegt of dergelijke.
    Het kan evengoed zijn dat hij foto's van iemand zijn fb of weet ik veel wat gehaald heeft en zich voordoet als die persoon


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Ik moet zeggen dat ik het eerder eng vind. c:


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Je vriendin kan best wel gelijk hebben.
    Pas op of hij je súperveel slijmerige complimenten geeft en te veel cadeautjes, want dat doen loverboys. Ook moet je in de gaten hebben of hij je probeert te isoleren.
    En ik denk dat je best wel naar z'n strandtent kan gaan, maar neem alsjeblieft wel je zus mee :x


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Misschien kan je eens met hem cammen of bellen? En als je hem echt op gaat zoeken, zou ik zeker iemand meenemen. Natuurlijk je zus en misschien het beste ook je ouders - of weten die niet van hem? - want dan kan je zo weer weg als hij het niet blijkt te zijn of als hij een rare gast blijkt te zijn.
    Ik zou dus wel voorzichtig doen als ik jou was, je weet het natuurlijk niet zeker, wie weet is hij wel heel lief en een gewone jongen, maar hij kan ook heel fout zijn en je wil natuurlijk niet dat je iets overkomt.

    Oh btw alvast gefeliciteerd =D


    “Love is a contradiction.”

    Ik zou ook eerst cammen
    Hij kan gemakkelijk iemand anders zijn foto's opsturen


    Il vaut mieux vivre avec des remords qu'avec des regrets.

    Illuminati schreef:
    Je vriendin kan best wel gelijk hebben.
    Pas op of hij je súperveel slijmerige complimenten geeft en te veel cadeautjes, want dat doen loverboys. Ook moet je in de gaten hebben of hij je probeert te isoleren.
    En ik denk dat je best wel naar z'n strandtent kan gaan, maar neem alsjeblieft wel je zus mee :x


    Ja, ik ga ook echt niet in mijn eentje, en ik kan mijn vrienden denknik niet in de steek laten, gewoon omdat ikz e zo veel nodig heb. Ik weet niet echt wat jullie als slijmerige compimentjes zien, want ik krijg nou net nooit een compument, dus ik weet niet wanneer het slijmerig is.


    "Longbottom, if brains were gold, you'd be poorer than Weasley, and that's saying something." - Draco Malfoy

    Ik denk niet dat het een loverboy is. Maar je weet maar nooit, toch maar een beetje voorzichtig zijn. Maar ik zou wel gaan, gewoon waar meer mensen zijn.


    The first step to getting the things you want out of life is this: Decide what you want. ~ Ben Stein

    Ga eerst maar even met hem cammen ;]


    Has no one told you she's not breathing?

    Cammen, bellen, en pas als je er zeker van bent dat het geen pedo/loverboy is kun je zulke dingen gaan doen ^^ *Been there, done that*


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.