• Jeetje man, loop ik hier al de hele tijd dom te doen in mijn pyjama, heb ik die blijkbaar binnenstebuiten aan.
    Cristo zeg.

    Ooit al zo'n fail meegemaakt? (cat)

    [ bericht aangepast op 31 juli 2011 - 0:58 ]

    Ik wou een keer springen over een prikkeldraad in de hoogte van mijn knie bleef mijn been erin haken en heb ik nog twee littekens. Alleen voelde ik het niet... en kwam ik er pas over een halfuur achter dat het bloedde.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    zo veel!!
    alleen het rare is dat ik er niet op kan komen:|


    “If I had someone like that in my life, I’d be very happy indeed.” - Bradley James

    ZIM schreef:
    zo veel!!
    alleen het rare is dat ik er niet op kan komen:|


    Me too!!!


    The first step to getting the things you want out of life is this: Decide what you want. ~ Ben Stein

    Toen ik klein was stond ik bij mijn mama te kijken die een spel speelde op haar pc,
    zakte mijn pyjamabroek gewoon af, omdat ie te groot was :')


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Wat ben jij een kalf, jesús!

    Brianstorm schreef:
    Wat ben jij een kalf, jesús!

    Ik weet't jong ;d

    Halestorm schreef:
    (...)
    Ik weet't jong ;d

    Zelfkennis is het begin van euhm veel ofzo. (krul)

    Ik liep eens op school rond en had mijn t-shirt een hele dag binnenstebuiten (krul) en dat heb ik ook vaak als ik soms op straat loop.


    You better put a condom on, if you're gonna act like a dick you need to dress like one.

    Ik ging in Duitsland heel vrolijk naar de ijssalon. Dus, ik had een ijsje. Toen liep ik terug naar ons appartement, ik zocht niet om te lopen, dus liep ik over een hekje van zo'n 30 cm heen en ik.. Struikel. Met mijn ijsje. Maar toen ik naar mijn ijsje keek, zat hij nog héel braaf op mijn hoorntje :3

    Haha ;D


    Life has many different chapters, one bad chapter doesn't mean the end of the book.

    Deep schreef:
    Ik ging in Duitsland heel vrolijk naar de ijssalon. Dus, ik had een ijsje. Toen liep ik terug naar ons appartement, ik zocht niet om te lopen, dus liep ik over een hekje van zo'n 30 cm heen en ik.. Struikel. Met mijn ijsje. Maar toen ik naar mijn ijsje keek, zat hij nog héel braaf op mijn hoorntje :3


    AHAHHAHAH, lol (a)