• Ik ga volgende week dus zonder permissie van mijn vader naar de Efteling, alles is al geregeld. Hij weet van niks en denkt dat ik naar Sneekweek ben.. nu maar hopen dat het zo blijft. Ergens in mijn hart denk ik dat het heel fout is om tegen hem te liegen, en dat als hij erachter komt dat hij dan heel boos/teleurgesteld is. Maar aan de andere kant denk ik: Tsja ik ben volwassen, als je me nu niet laat reizen met het openbaar vervoer dan kan ik dat later ook niet, en hij zegt altijd: Eerst zien dan geloven, nou dan kan hij nu lekker zien dat ik heus wel veilig thuis kom. Zeggen jullie even iets waardoor mijn schuldgevoel omlaag gaat, ik voel me er een HEEL klein beetje slecht over.


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”

    Delirious schreef:
    (...)
    Haha, als je ze beu bent kan je nog altijd roepen dat er een uitverkoop is van plastic fashionbrillen :d

    LOL, gratis plastic fashion brillen bij de hoofdingang, inclusief een nike petje, adidas vestje, en nike air schoes!

    als ze dan niet weg gaan.. ja dan weet ik het ook niet meer!


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”

    Ik mag zoveel van mijn mama, haha, ik moet nooit iets in het geheim doen. :'D


    Where there is a sea there are pirates...

    Ah, dat schuldgevoel gaat vanzelf wel over. Geloof me. (krul)


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Thunderwitch schreef:
    Ah, dat schuldgevoel gaat vanzelf wel over. Geloof me. (krul)


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Ik mag zoiets meestal wel gewoon. ;o
    maar waarom kan je het hem niet vertellen dan? (krul)


    Big girls cry when their hearts are breaking

    ach mijn ouders weten zoveel niet.. x]
    ze denken dat ik nog nooit gezoend heb, terwijl ik al een keer verkering gehad heb en stiekem naar een jongen toe ga *fluit onschuldig*
    er is zelfs een keer een jongen van 21 in mijn kamer geweest toen ze allebei moesten werken. als ze dát zouden weten.. oeiii x]


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.