• ik zoek info over One Direction, over de jongens apart. Maar ook over hun als groep
    Ik weet wel wat, maar jullie weten veel, heel vee
    Ik zoek ook een foto van ze met een beschrijving hoe ze eruit zien
    Ik ben daar namelijk niet zo goed in en ik moet het echt weten (:

    Ik zoek dit ongeveer;
    x een beschrijving van hun allemaal
    x hoe ze als band gevormd zijn
    x waar ze wonen, hoe oud ze zijn in die richting
    x wie een vriendin heeft, hoe ze heet etc.
    xxl


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 30 juli 2011 - 23:50 ]


    Nutella is life.

    Het zou gemakkelijker zijn als je iets specifieker bent over wat je wilt weten. Ik kan je altijd helpen c:


    all I want is the taste that your lips allow

    Netsky schreef:
    Het zou gemakkelijker zijn als je iets specifieker bent over wat je wilt weten. Ik kan je altijd helpen c:


    Ik denk dat ik er wel heb staan nu wat Ik ong, wil.


    Nutella is life.

    Louis is de meest luidruchtigste van de bende. ( en volgens mij ook de meest mooie en geweldige, mwhaha)
    Niall is de grappige.
    Zayn is de "badass"
    Liam is volgens velen "daddy direction."
    Harry is eh, nja, xd

    Ze zijn als band gevormt door x factor omdat ze er apart niet door zijn.

    Harry is 17 en woont in Holmes Chapel
    Louis is 19 en woont in Doncaster
    Zayn is 18
    Liam is 17 en Niall ook.
    Ik weet niet precies waar zij wonen (:

    Ze zijn allemaal single. Louis had een relatie met Hannah Walker tot een paar dagen geleden, Zayn met Rebecca ferguson en Liam met ene Daniella fzo ;d

    dat is alles wat ik weet :'D

    [ bericht aangepast op 30 juli 2011 - 23:57 ]


    all I want is the taste that your lips allow

    die foto en beschrijven kan ik ff niet geven want tinypic werkt niet :'D

    ik zal het gewoon met links doen (:

    [ bericht aangepast op 31 juli 2011 - 0:00 ]


    all I want is the taste that your lips allow

    Louis is ongeveer 1m75 lang. heeft bruin haar en grijs-achtige ogen. Hij staat vooral gekent voor zijn opgerolde broeken en zijn espadrille's eronder.

    Zayn is van Palestijnse afkomst. Heeft zwarte haren die soms in een kuif zitten en bruine ogen en twee zwarte oorbellen in elk oor. Van kledij is hij meer 'hiphop'.

    Niall Heeft witblonde haren die af en toe in een kuif zitten ook en blauwe ogen. Ook een redelijk witte huid en hij is ongeveer 1m71, dacht ik.

    Liam heeft raar, en volgens mij vreselijk, haar. Hij had vroeger een bieberkapsel die hem veel beter stond. Hij heeft bruine ogen en is de grootste van de 5, denk ik.

    Harry is degene met de krullen en hij heeft blauwe ogen.

    Sorry voor de kortheid, maar ik moet gaan ;d


    all I want is the taste that your lips allow

    Netsky schreef:
    Louis is ongeveer 1m75 lang. heeft bruin haar en grijs-achtige ogen. Hij staat vooral gekent voor zijn opgerolde broeken en zijn espadrille's eronder.

    Zayn is van Palestijnse afkomst. Heeft zwarte haren die soms in een kuif zitten en bruine ogen en twee zwarte oorbellen in elk oor. Van kledij is hij meer 'hiphop'.

    Niall Heeft witblonde haren die af en toe in een kuif zitten ook en blauwe ogen. Ook een redelijk witte huid en hij is ongeveer 1m71, dacht ik.

    Liam heeft raar, en volgens mij vreselijk, haar. Hij had vroeger een bieberkapsel die hem veel beter stond. Hij heeft bruine ogen en is de grootste van de 5, denk ik.

    Harry is degene met de krullen en hij heeft blauwe ogen.

    Sorry voor de kortheid, maar ik moet gaan ;d


    Dankjewel (;


    Nutella is life.