Er is hier hoogst waarschijnlijk een toppic over.Maar ik ga nu eindelijk mijn mening is zeggen want ik word er helemaal zot van!
Bill is mager,te mager voor zijn leeftijd en lengte,dus ik kan niet ontkenne dat die geen ondergewicht heeft want da is inderdaad wel zo.Maar ik word er zot van dat ze zegge da hem anorexia heeft.Maar komaan mense.Waarom zouw die anorexia ete?Die eet genoeg,die eet kei graag van da vettig gedoe,en kijk naar da filmpje in de winkel dat hem kei veel snoep mee neemt.Nu zegt een site dat bill wel anorexia heeft maar hij zelf zegt van ni om het te ontkenne.komaan,hoe zielig is da wel ni?ik word er echt zo pissig van he -.-!Jha bill valt af,maar wa wilt ge als ge elke dag 24 uur word gevolgd door paparazi,tuurlijk krijgt ge stress..en van stress valt ge af.Want bill is echt ni zo lomp om ni te ete en op diët te gaan enzu.Dus ik vind ook dat bill moet verdikke,maar dat ze hun dan eventjes rust geve he seg -_-Tot hier mijn mening over dat bill geen anorexia heeft.
-
14 sep 2008 - 15:2114 sep 2008 - 15:22
AMEN LIEVERD!
Serieus hij is verzot op snoep en cola en al die andere slechte dingen dus waarom zou hij dat hebben?¬¬'Lalalalalalalala.
14 sep 2008 - 15:23Sommige mensen zijn van nature al dun of breed dus Bill is gewoon wat dunnig maar hij heeft echt GEEN anorexia
14 sep 2008 - 15:23AMEN LIEVERD!
Serieus hij is verzot op snoep en cola en al die andere slechte dingen dus waarom zou hij dat hebben?¬¬'
da is echt he.Ik vind da ze die is een tijdje gerust moette late,wedde da hem bijkomt14 sep 2008 - 15:24dit vind ik dus niet interessant O_o
laat ze toch doen, ge weet wel beter ^^
x3PoisonTrash on camera
14 sep 2008 - 15:24AMEN LIEVERD!
Serieus hij is verzot op snoep en cola en al die andere slechte dingen dus waarom zou hij dat hebben?¬¬'
Go Siham :'DPoisonTrash on camera
14 sep 2008 - 15:25geghe x]
Lalalalalalalala.
14 sep 2008 - 15:26MAAR WIE ZEGT DAT DN FSEUU ??
HEB IK NOG NOOIT GEZIEN/GEHOORDPoisonTrash on camera
14 sep 2008 - 15:27Tom is ook t*ring dun en heeft ook geen kuiten x] Maar daar zeiken ze niet zo over omdat je het niet goed ziet door zijn kleding, en 2lingen zijn dun en fijn gebouwd omdat ze met zijn 2en in een baarmoeder hebben gezeten en iemand die geen 2ling is heeft alle ruimte x]
14 sep 2008 - 15:27AMEN LIEVERD!
Met beide eens (:-
14 sep 2008 - 15:29Tom is ook t*ring dun en heeft ook geen kuiten x] Maar daar zeiken ze niet zo over omdat je het niet goed ziet door zijn kleding, en 2lingen zijn dun en fijn gebouwd omdat ze met zijn 2en in een baarmoeder hebben gezeten en iemand die geen 2ling is heeft alle ruimte x]
... SPRAK DE INTELECTUEEL BEGAAFDEPoisonTrash on camera
14 sep 2008 - 15:30BILL EN TOM ZIJN DUN KLAAR!(puh)NIKS ANO OF BOULIMIA STOMME MENSEN DIE DAT ZEGGEN!EN WEET JE? BIJ TOM VALT HET GEWOON NIET OP,OMDAT HIJ GROTE KEREN DRAAGT WAARDOOR HIJ KLEINER EN BREDER LIJKT! MAAR BILL HEEFT EEN MOOI FIGUUR KLAAR PUNT UIT!
Lalalalalalalala.
14 sep 2008 - 15:32BILL EN TOM ZIJN DUN KLAAR!(puh)NIKS ANO OF BOULIMIA STOMME MENSEN DIE DAT ZEGGEN!EN WEET JE? BIJ TOM VALT HET GEWOON NIET OP,OMDAT HIJ GROTE KEREN DRAAGT WAARDOOR HIJ KLEINER EN BREDER LIJKT! MAAR BILL HEEFT EEN MOOI FIGUUR KLAAR PUNT UIT!
JHA TOM EEFT EEN MOOI FIGUUR,EN DA IS LEKKER VAN MIJ OOK PUNT UIT [aaah da ventje eeft geen speeksel ]14 sep 2008 - 15:33whaahahaha dat is geen speeksel maar spuugjes
Lalalalalalalala.
14 sep 2008 - 15:35O_O
PoisonTrash on camera
14 sep 2008 - 16:40