• Er is hier hoogst waarschijnlijk een toppic over.Maar ik ga nu eindelijk mijn mening is zeggen want ik word er helemaal zot van!
    Bill is mager,te mager voor zijn leeftijd en lengte,dus ik kan niet ontkenne dat die geen ondergewicht heeft want da is inderdaad wel zo.Maar ik word er zot van dat ze zegge da hem anorexia heeft.Maar komaan mense.Waarom zouw die anorexia ete?Die eet genoeg,die eet kei graag van da vettig gedoe,en kijk naar da filmpje in de winkel dat hem kei veel snoep mee neemt.Nu zegt een site dat bill wel anorexia heeft maar hij zelf zegt van ni om het te ontkenne.komaan,hoe zielig is da wel ni?ik word er echt zo pissig van he -.-!Jha bill valt af,maar wa wilt ge als ge elke dag 24 uur word gevolgd door paparazi,tuurlijk krijgt ge stress..en van stress valt ge af.Want bill is echt ni zo lomp om ni te ete en op diët te gaan enzu.Dus ik vind ook dat bill moet verdikke,maar dat ze hun dan eventjes rust geve he seg -_-Tot hier mijn mening over dat bill geen anorexia heeft.

    AMEN LIEVERD!

    Serieus hij is verzot op snoep en cola en al die andere slechte dingen dus waarom zou hij dat hebben?¬¬'


    Lalalalalalalala.

    Sommige mensen zijn van nature al dun of breed dus Bill is gewoon wat dunnig maar hij heeft echt GEEN anorexia

    AMEN LIEVERD!

    Serieus hij is verzot op snoep en cola en al die andere slechte dingen dus waarom zou hij dat hebben?¬¬'

    da is echt he.Ik vind da ze die is een tijdje gerust moette late,wedde da hem bijkomt

    dit vind ik dus niet interessant O_o
    laat ze toch doen, ge weet wel beter ^^

    x3


    PoisonTrash on camera

    AMEN LIEVERD!

    Serieus hij is verzot op snoep en cola en al die andere slechte dingen dus waarom zou hij dat hebben?¬¬'


    Go Siham :'D


    PoisonTrash on camera

    geghe x]


    Lalalalalalalala.

    MAAR WIE ZEGT DAT DN FSEUU ??
    HEB IK NOG NOOIT GEZIEN/GEHOORD


    PoisonTrash on camera

    Tom is ook t*ring dun en heeft ook geen kuiten x] Maar daar zeiken ze niet zo over omdat je het niet goed ziet door zijn kleding, en 2lingen zijn dun en fijn gebouwd omdat ze met zijn 2en in een baarmoeder hebben gezeten en iemand die geen 2ling is heeft alle ruimte x]

    AMEN LIEVERD!

    Serieus hij is verzot op snoep en cola en al die andere slechte dingen dus waarom zou hij dat hebben?¬¬'


    Met beide eens (:


    -

    Tom is ook t*ring dun en heeft ook geen kuiten x] Maar daar zeiken ze niet zo over omdat je het niet goed ziet door zijn kleding, en 2lingen zijn dun en fijn gebouwd omdat ze met zijn 2en in een baarmoeder hebben gezeten en iemand die geen 2ling is heeft alle ruimte x]


    ... SPRAK DE INTELECTUEEL BEGAAFDE


    PoisonTrash on camera

    BILL EN TOM ZIJN DUN KLAAR!(puh)NIKS ANO OF BOULIMIA STOMME MENSEN DIE DAT ZEGGEN!EN WEET JE? BIJ TOM VALT HET GEWOON NIET OP,OMDAT HIJ GROTE KEREN DRAAGT WAARDOOR HIJ KLEINER EN BREDER LIJKT! MAAR BILL HEEFT EEN MOOI FIGUUR KLAAR PUNT UIT!


    Lalalalalalalala.

    BILL EN TOM ZIJN DUN KLAAR!(puh)NIKS ANO OF BOULIMIA STOMME MENSEN DIE DAT ZEGGEN!EN WEET JE? BIJ TOM VALT HET GEWOON NIET OP,OMDAT HIJ GROTE KEREN DRAAGT WAARDOOR HIJ KLEINER EN BREDER LIJKT! MAAR BILL HEEFT EEN MOOI FIGUUR KLAAR PUNT UIT!

    JHA TOM EEFT EEN MOOI FIGUUR,EN DA IS LEKKER VAN MIJ OOK PUNT UIT (puh) [aaah da ventje eeft geen speeksel :(]

    whaahahaha dat is geen speeksel maar spuugjes (puh)


    Lalalalalalalala.

    O_O


    PoisonTrash on camera

    BILL HEEFT ECHT GEEN ANOREXIA
    als moet ik toegeven snap wel dat mensen dat zeggen.. :$ ik had ook bijna anorexia zei de dokter en ik vond mezelf nog dikker dan Bill is..


    Tom and Georg could write a bad romance.