• Als je hard aan het werken bent aan een story ofzo, maar je zit tegelijkertijd op Q, en je wilt niet gestoord worden, misschien een idee om in te stellen dat je niet automatisch als online wordt weergegeven?


    Alis volat propriis

    SeverusSnape schreef:
    voor


    Life has many different chapters, one bad chapter doesn't mean the end of the book.

    Voor!


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Voor! (:


    And you made me love a little less.

    Je kan toch niet gestoord worden? het is toch niet zoals hyves en facebook hoor. dat als iemand tegen jou praat er een geluidje bij is en dat er een chat venster open springt. Nee hier zet iemand wat in je GB of PB . Dus ben er tegen (;

    [ bericht aangepast op 17 sep 2011 - 10:46 ]


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Storytime schreef:
    Ik zie het nut niet helemaal, als je niet gestoort wilt worden kan je q toch afsluiten. En zo storend vind ik q niet.


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Voor(A)


    Don't tell me the sky is the limit when there are footprints on the moon.

    OffTheRecord schreef:
    Voor mij is het niet echt nodig...
    Ik werk aan mijn stories via word
    Dus als ik niet gestoord wil worden, kom ik gewoon niet op Q :)


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    Ik stem voor.


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Yoseob schreef:
    Als je offline staat kunnen mensen je alsnog PB's en GB's sturen. Q heeft ook geen chatfunctie, dus dit heeft weinig nut.


    Have you ever been alone in a crowded room?

    Aria schreef:
    Tegen, ik vind het onnodig,


    "Ignite, my love. Ignite."

    tegen

    doe dan net als ik 2 tabladen open. Een om te typen en de ander om miss. berichten te lezen. En als nog je kunt het alstijd negeren


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Mensen kunnen aardig storen, niet alleen wanneer je aan het schrijven bent. Ik kan namelijk mezelf héél slecht beheersen wanneer ik zie "Er is een nieuw bericht in je gastenboek!", en dan wil ik het direct lezen. Het is alleen wel heel irritant als je nét lekker in een story zit die je aan het lezen bent, of lekker op het forum zit of zo.

    Dus ik stem voor. (:


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Tegen, ik vind het onnodig. Als je niet gestoord wil worden op Q, schrijf dan je verhalen in Word en kopieer ze naar Quizlet, zodat je niet online hoeft te staan. Volgens mij is het trouwens zo dat als je lang niet rond surft op de site, op één pagina blijft dus, je status automatisch naar offline gaat.


    Frankly my dear, I don't give a damn.