• Bijna onmogelijk.
    Lang verhaal wat ik nu niet ga vertellen, maar het komt erop neer dat mijn vakantievriendje al een vriendin had. Vandaag gehoord. En ik vind het wel zo eerlijk dat die vriendin weet dat hij 'verkering' met mij heeft gehad, en met mij heeft gezoend.
    Nu heeft hij twee Hyves, een voor vage dingetjes (zoals mij), en een prive, maar die houdt hij geheim. Die vage dingen hyves is helemaal afgeschermd, maar op je iPod Touch/iPhone/ander ding met apps, kan je wel zijn vrienden zien. Dus gaan we zoeken. En die vriendin vertellen dat hij niet eerlijk is.
    Iemand tips of wil meehelpen?
    Zoek dan naar: Robot Unicorn Attack.

    En ja, hij is echt een sukkel nu.
    En ja, ik weet dat ik hem los moet laten, maar ik wil hem gewoon terugpakken.

    [ bericht aangepast op 28 juli 2011 - 22:29 ]


    Food.

    Als ik jou was zou ik eerst hem de keuze geven om het eerlijk te vertellen tegen haar en het dan zelf doen als hij het niet doet.


    Your make-up is terrible

    Wees erop voorbereid dat ze boos op jou kan worden en roept dat het jouw schuld is omdat jij hem hebt versierd en weetikveel wat, zolang haar vriendje maar geen schuld heeft. Als dat gebeurt moet je je er niks van aantrekken :Y)

    Maar ik hoop dat ze niet zo reageert en dat jullie samen heel evil wraak kunnen nemen :Y) Kan niet tegen mensen die vreemd gaan


    quidquid excusatio prandium pro

    heet ie harmen?
    ik heb hem een vv gestuurd (:


    Where words fail, music speaks

    ILOVEHUNG schreef:
    heet ie harmen?
    ik heb hem een vv gestuurd (:

    Ik krijg ook alleen maar een Harmen xd moet ik hem ook toevoegen, ofzo ? :3


    None but ourselves can free our minds.

    Ja hij heet harmen.
    En ik ga haar vinden en heel evil wraak nemen.


    Food.

    En?


    Food.

    Assassin schreef:
    Als ik jou was zou ik eerst hem de keuze geven om het eerlijk te vertellen tegen haar en het dan zelf doen als hij het niet doet.


    To infinity and beyond •

    Sorry, ik heb geen hyves.
    Maar veel succes met je snode plannetjes, haha. :Y)


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    ik zal is even kijken,
    nope hij heeft me nog niet geaccepteerd


    Where words fail, music speaks